CeltaniC skrev:2242674Ja bara för att jag inte är nykter, inte har ngt kördugligt bakdäck eller att MOTOGP är på tv så har jag väl höga odds ändå?
Amen har du inte fixat däck ännu???
CeltaniC skrev:2242674Ja bara för att jag inte är nykter, inte har ngt kördugligt bakdäck eller att MOTOGP är på tv så har jag väl höga odds ändå?
Eddi skrev:2242893Jag e fyll än sen hampus student. Var skiit skoj!
Snart poolparty då :=)
jag kör inte idag.. kan knappt stå. Men imorgon när som e jag på.. Fler som e på?
Säg en tid och var vi ska träffas. OBS jag är i trelleborg så ingen behöver köra till lund och hämta mig hehe
Jag beställde däck igår och inte är det ngn fly me the tyre serviceMiggepigge skrev:2242703Amen har du inte fixat däck ännu???
Kör ni förbi SvedalaZenit skrev:2242902Moto gp..roligare o köra själv...kass bakdäck..du e ju full så de ser du inte ( )
Tommarpsvägen Statiol, 1300 ?
Kom hit så bjuder jag på ölEddi skrev:2242893Jag e fyll än sen hampus student. Var skiit skoj!
Snart poolparty då :=)
jag kör inte idag.. kan knappt stå. Men imorgon när som e jag på.. Fler som e på?
Säg en tid och var vi ska träffas. OBS jag är i trelleborg så ingen behöver köra till lund och hämta mig hehe
blueblade skrev:2242969Kör ni förbi Svedala
Kom hit så bjuder jag på öl
-Rosen- skrev:2243216jag hänger kanske med imorgon om ni orkar med mig, mår förhoppningsvis bättre då
ska jag sticka ner till doncen och fixa füüd? bor 100meter därifrån
det blev mat ändå, fan nu mår jag sämre, när ska jag lära mig att om jag är sugen på 3 burgare så beställ bara 2Zenit skrev:2243317e du hunrig o sugen på de så visst men annars skit i de füüden då... klart du ska med imorn
Zenit skrev:2242902
Tommarpsvägen Statiol, 1300 ?
-Rosen- skrev:2243216jag hänger kanske med imorgon om ni orkar med mig, mår förhoppningsvis bättre då
Miggepigge skrev:2242763Jag ska in till Malmö och kolla när några polare springer in från broloppet, sen är jag på G att köra, ring mej om det blir något...
0709422003,
// Mike
HF! jag ska se när Rossi lägger bresladd i varje kurva och sen kör om på rakan i över 320km/h imorrn!Eddi skrev:2243508låter skit bra!! ill be there!
Får köra lite annorlunda än vad vi brukar kankse. Typ falsterbo eller något? Jag hänger på var som.
Fler som e sugna? Kan hämta folk i Svedala som sagt.
Klart du ska me!!
Du körde hem i onsdags med några andra 125 killar.
Ta med dom också så blir vi fler...
hoppas du ser detta innan 1300 imorgon
vi får höras mer imorgon ifall det blir någotEddi skrev:2243508låter skit bra!! ill be there!
Får köra lite annorlunda än vad vi brukar kankse. Typ falsterbo eller något? Jag hänger på var som.
Fler som e sugna? Kan hämta folk i Svedala som sagt.
Klart du ska me!!
Du körde hem i onsdags med några andra 125 killar.
Ta med dom också så blir vi fler...
hoppas du ser detta innan 1300 imorgon
Miggepigge skrev:2244128Kl 13.00
IDAG SÖNDAG ! GAZZ I TRELLEBORG.......runda ? hmm det får vi se !
samling statoil tommarpsvägen kl 13.00
-Rosen- skrev:22441351. Mike
2. -Rosen-
3.
4.
Men för helvete! hur illa är det?-Rosen- skrev:2244299jag kommer inte att följa med då nån har pillat på hojen
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|