Zenit skrev:2248930när jag e frisk igen
drar dit nu =)
frisk vad är fel på dig? förutom det vanliga då
Zenit skrev:2248930när jag e frisk igen
Eddi skrev:2248682när ska vi till stranden då?
Kimmse skrev:2249514skojar du kom precis därifrån.... skit skönt blilvit litte brun.....
ska du med o köra vid 5-6????
Miggepigge skrev:2249878E du galen...... Det är ju FOTBOLL IDAG......!!!!!
Kimmse skrev:2249884hahaha har tänkt på det därför vi är hemma igen lagom till matchen börjar!!!
Dam Straight!Miggepigge skrev:2249891
FUZZBALL FUZZBALL FUZZBALL FUZZBALL FUZZBALL FUZZBALL
Eddi skrev:2249024drar dit nu =)
frisk vad är fel på dig? förutom det vanliga då
Ska komma mer troligtvis i eftermiddag medR1 racer skrev:2251770Nån som ska köra idag från hålan,regnet som kom har torkat upp.
Om det nu inte kommer mer i eftermiddag/kväll
R1 racer skrev:2251770Nån som ska köra idag från hålan,regnet som kom har torkat upp.
Om det nu inte kommer mer i eftermiddag/kväll
-Rosen- skrev:2251972någon som är med på att köra en runda runt trelleborg? orkar inte köra onsdagsgazzet.
okej, verkar som att det blir dålig uppslutning idag, dåligt väder är det ocksåEddi skrev:2252134är i lund annars hade jag hängt på. Kankse tar en runda här omkting.. pallar inte dra till eslöv heller.
-Rosen- skrev:2252146okej, verkar som att det blir dålig uppslutning idag, dåligt väder är det också
CeltaniC skrev:2252383Ja nu fattas bara en plan på hur man kan ta av bakdäcket utan centralstöd och depåställ
btw! R1 Racer var det dig vi såg vid Liljeborgsskolan kommande lite lekfullt vinglande med din härliga Lavaröd ögonsten? lite innan 19?
Eddi skrev:2252674trodde r1 racers hoj var helsvart ?? har jag helt fel eller
Zenit skrev:2252682om du kollar bilden brevid hans inlägg så ser den ju JÄTTE svart ut typ som mars
ja men din är snyggareR1 racer skrev:2253340Blev 15 härliga ensama naturmil igår i behaglig takt.
Röd svart,svart röd osv.....jag byter skepnad natt som dag eller kan om jag vill,just nu är den lite lömskt gås(t) färgad
Nykter var jag igår och kan ha varit jag som vingla på vägen om det var senare på kvällen på g hem från rundan Celtic.
Annars har jag inte sett nån fler lavaröda rettor i stan.
Här går en blå/vit best oxå.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |