R1 racer skrev:2254789Blev du nöjd med däckbytar stället?
jag ska snart kräng o då jag har c-stöd att montera på o de va billigare på de andra stället undrar jag så klart var de va?
R1 racer skrev:2254789Blev du nöjd med däckbytar stället?
Jag har fått förtroendet att få veta men håller det secret tills den ansvarige tar kontakt med digZenit skrev:2254929jag ska snart kräng o då jag har c-stöd att montera på o de va billigare på de andra stället undrar jag så klart var de va?
CeltaniC skrev:2254951Jag har fått förtroendet att få veta men håller det secret tills den ansvarige tar kontakt med dig
fick ge 200 + 100 = 300:- arbetet och servicen var kanon men priset som jag skrev innan kunde han gå ner med på. Nxt time så ska depåställ finnasR1 racer skrev:2254963Vad fick du ge för ditt byte hos Hansens?
Sålänge det är uppe och nosar i 200 kr så väljer man gladeligen andra ställen.
Jag PM:ar zenit
CeltaniC skrev:2255001fick ge 200 + 100 = 300:- arbetet och servicen var kanon men priset som jag skrev innan kunde han gå ner med på. Nxt time så ska depåställ finnas
david är en schysst kille jag vet inte om han kan sina grejer än eftersom att hon inte är lagad men jag har ingen anledning att tvivlaCeltaniC skrev:2254921Blev Trebles lilla verkstad hade inget depåställ och kunde inte fixa tills idag så jag körde dit med hojen och fick ett ok humant pris men kunde varit lite biligare
Ville inte köra dit med hojen och sen inte få hjälp med att få av det pga att de inte är en MC verkstad.
Ska fixa ett depåställ nxt time.
Tack för det trevliga bemötandet Treble och servicen! gick fint till och kunde inte se nga skador på fälgen efter noggrann kontroll
//Cel
alla tror att hedvägen är huvudled trots att det är en rondellCeltaniC skrev:2254968Glömde att säga att jag var nära att bli kompis med en bil när jag var mitt inne i en cirkulationsplats (CK som kommer efter Liljeborgskolan) jag kom från Hesekillegatan (badhuset hållet) och skulle köra rakt fram mot kyrkoköpinge. Bilen kom från höger (Hedvägen vägen mot Netto, AG's) kollade på föraren i bilen och började direkt att bromsa för inte fan kollade han rakt fram utan pratade med passageraren. När jag bromsat klart till att sitiation blev ofarlig så tutade jag och skakade på huvet med 2 M fram till bildörren....... föraren hoppade till och vinglade till och tittade snopet med en handreaktion som visade "Sorry" såg dig inte...ta det lungt...
lägger vi den på listan att ALLTID ha bromsberedskap...
//Cel
Ja David var en ödmjuk och mkt trevlig kille som gjorde ett mkt bra jobb. Han kunde iaf göra det jag vill få gjort och som han skrev här i TG tråden att han kunde göra för 200:- (däck byte) så det var inga problem alls. Priset som sagt kan han jobba på-Rosen- skrev:2255449david är en schysst kille jag vet inte om han kan sina grejer än eftersom att hon inte är lagad men jag har ingen anledning att tvivla
alla tror att hedvägen är huvudled trots att det är en rondell
CeltaniC skrev:2257011Read Topic Above
-Rosen- skrev:2257976hehe någon mer än jag som har vaknat?
menar du casablancaEddi skrev:2258016oooo jag nu är det ner till sportsbaren och se VM.. sen sova hehe....
efter matchen så är jag med på att köra littaZenit skrev:2258023jupp =) sugen på o köra eller vas?
så du har inte gått och lagt dig änR1 racer skrev:2258042Vaken sen 4:50 JU!!
race?CeltaniC skrev:2258046Härligt Race!
nu är det dags att vakna....
-Rosen- skrev:2258067
race?
MOTOGP-Rosen- skrev:2258067menar du casablanca
efter matchen så är jag med på att köra litta
så du har inte gått och lagt dig än
race?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |