blueblade skrev:2191245Hittar inte bra i (lilla) trelleborg. .Men kan inte ni köra förbi statoil i Svedala o hämta upp mig
Jag startade TG och kan ta upp rollen som Raiselaijder med undantag för nga eventuella MCK V men det ska nog gå bra jag tänkte att vi så småningom kommer in till Svedala och sen snabbt ut igen. Så är det nga som vill ansluta där får dom skriva det är eller att du meddelar svar från domEddi skrev:2191566TRELLEGAZZ 27/5 SAMLING 12:00 på Statoil!
1.Cel
2. Eddi - AS-SNABB-GRYM-BAN-MOTOGP grupp
3.
4.
5.
6.
7.
9.
10.
Kör vi förbi staffanstorp och hämtar upp folk??? har kankse en del polare som så fall hänger på och även jag kankse därifrån med
CeltaniC skrev:2191649Jag startade TG och kan ta upp rollen som Raiselaijder med undantag för nga eventuella MCK V men det ska nog gå bra jag tänkte att vi så småningom kommer in till Svedala och sen snabbt ut igen. Så är det nga som vill ansluta där får dom skriva det är eller att du meddelar svar från dom
Eddi skrev:2191654ingen vill med.. alla tycker vi är för SNYGGA för dom.
R1 racer skrev:2191677Håller vädret i sej imorn eftermiddag så tar man troligen en sväng om man hinner och orkar.
Jobbar natt hela helgen och så krockar det med Malmö reptilmässa i imorn,måste in o se om jag kan få tag i nytt käk till mina "mjukisar" gosedjur
Åsså kör ni in om SRW o beundrar och njuter av ljudet från alla Duccar som demolerar banan i morgon! Twins rules, eller hur Cel?CeltaniC skrev:2191649Jag startade TG och kan ta upp rollen som Raiselaijder med undantag för nga eventuella MCK V men det ska nog gå bra jag tänkte att vi så småningom kommer in till Svedala och sen snabbt ut igen. Så är det nga som vill ansluta där får dom skriva det är eller att du meddelar svar från dom
Hur mjuka och snälla är dom ?R1 racer skrev:2191677Håller vädret i sej imorn eftermiddag så tar man troligen en sväng om man hinner och orkar.
Jobbar natt hela helgen och så krockar det med Malmö reptilmässa i imorn,måste in o se om jag kan få tag i nytt käk till mina "mjukisar" gosedjur
Sköldpaddan börjar bli något glupsk,dyr i drift
Igår blev det lyx gourmet,färsk bäcköring på 15 cm,sköldisen klapp allt.
Annars 1-2 kyckling ungar eller 1-2 vuxna möss så är den nöjd 3-4 dagar.
Ja vi kan ju köra inom en 15 eller köra en liten paus min för att säga hej och lyssna på Twin ljudMaverick_ou812 skrev:2191706Åsså kör ni in om SRW o beundrar och njuter av ljudet från alla Duccar som demolerar banan i morgon! Twins rules, eller hur Cel?
Eddi skrev:2191684ahhaha sämsta bortförklaring. Jobbar gör fan alla. Reptilmässa.. .säkert.. tror det är en BRODERA-Mässa... de bästa mönsterna att brodera och äta kakor som alla gammla tanter bakat som e där.. hmm låter ganska gott
Jag kommer nog inte heller..
CeltaniC skrev:2191718Hur mjuka och snälla är dom ?
Såhär hård är mitt ena husdjur,de andra 4 är avlånga o mjuka.Sen är där 3 st stora håriga med 8 ben vardera
Visst säkert du är så snyggEddi skrev:2191654ingen vill med.. alla tycker vi är för SNYGGA för dom.
R1 racer skrev:2191729Bra då ses vi på baltiska mässhallarna imorn...inte visste jag att du hade ett så brinnande intresse för att brodera och käka kakor
Fan vad grymt ful och cool turtle litet mini zoo där hemma själv haft en BaseliskCeltaniC skrev:2191718Hur mjuka och snälla är dom ?
Såhär hård är mitt ena husdjur,de andra 4 är avlånga o mjuka.Sen är där 3 st stora håriga med 8 ben vardera
ja jag ska visa dig var du ska vänta w8blueblade skrev:2191744Visst säkert du är så snygg
Jag är i Svedala o väntar men vill veta när, CeltaniC eller någon kan väl slå en pling. 0736-987908
CeltaniC skrev:2191887haha nä jag fick mat mitt i mellan
tänkte köra till öst (till vänster från ditt håll) i första korsningen efter tågspåret. kan ju står där ca 12:20 så borde du se oss och haka på
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|