Helt rätt fast nästa "i*" korsningen men du lär se oss ändå ja kanske blir fler som hoppar på och detta är första gången så det kan vara väntat sen kan vi ju bli försenade pga who knows!? (förseningar, tankande osv) men det borde inte tar mer äm MAX 30 min till SvedalaMotoMan skrev:2192220Har jag förstått rätt om det är typ här man ska vara 12:20 imorgon?
Svedala karta
Lägger in mig på listan oxo:
1.Cel - AS-LAGOM-SH-GRUPP
2.Eddi - AS-SNABB-GRYM-BAN-MOTOGP grupp
3.MotoMan - AS-SLÖ-MOTARD-GRUPP
4.ZioX - AS-LAGOM-SH-GRUPP
5.
6.
7.
9.
10.
Blir vi bara 3 st ?
blueblade skrev:21927111.Cel - AS-LAGOM-SH-GRUPP
3.MotoMan - AS-SLÖ-MOTARD-GRUPP - JOINAR I SVEDALA
5.Blueblade +1
6.
7.
9.
10.
NU ÄR DET BARA BRA VÄDER SOM ÖNSKAS!
blueblade skrev:21927111.Cel - AS-LAGOM-SH-GRUPP
3.MotoMan - AS-SLÖ-MOTARD-GRUPP - JOINAR I SVEDALA
5.Blueblade +1
6.HiXz SiSåDärGanskaLagomGrupp (lagom är alltid bäst)
7.
9.
10.
HiXz skrev:2193115Om ni nu startade i staffanstorp...
Kom igen nu majoon, bönpall eller inte...
edit: oj vad du var snabb
/HiXz
Ja en liten posörrunda blir det iafSwish skrev:2193078Ska ni köra i Trelleborg eller...? Hmm.. Soppa önskas..
Swish skrev:2193078Ska ni köra i Trelleborg eller...? Hmm.. Soppa önskas..
Zenit skrev:2193401kom ner nån annan dag så kan jag åka så fixar vi soppa (sitter på jobb nu till 19 idag så.. )
Tack för titten på SRW, gissar på att ni alla sitter o kollar in blocket nu "Var, var, var kan jag köpa mig ensåndär fräck, snabb röd rejsingmaskin så jag också kan leka med dom coola killarna o tjejerna i Ducceklubben?"CeltaniC skrev:2193135gör som resten då, häng på i Svedala
Ja en liten posörrunda blir det iaf
Nä det ska vara blå!Maverick_ou812 skrev:2193734Tack för titten på SRW, gissar på att ni alla sitter o kollar in blocket nu "Var, var, var kan jag köpa mig ensåndär fräck, snabb röd rejsingmaskin så jag också kan leka med dom coola killarna o tjejerna i Ducceklubben?"
CeltaniC skrev:2193764Tack alla för en suverän permiär av TG!
Vi kom hem för 15 min sedan och det blev 20 mil för oss "the real riders" som splittrades vid Haglösa
Vi blev en del ändå och jag hoppas att jag gjorde en bra förstagångs "roll" som Raiselaijder
Ses nästa Lördag igen!
//Cel out
Nä det ska vara blå!
Tack själv för intresset Mavve!
syn att du missade alla oss när vi vinkade på dig när du skulle köra ut från depån
//Cel
Maverick_ou812 skrev:2193734Tack för titten på SRW, gissar på att ni alla sitter o kollar in blocket nu "Var, var, var kan jag köpa mig ensåndär fräck, snabb röd rejsingmaskin så jag också kan leka med dom coola killarna o tjejerna i Ducceklubben?"
CeltaniC skrev:2193764Nä det ska vara blå!
Tack själv för intresset Mavve!
syn att du missade alla oss när vi vinkade på dig när du skulle köra ut från depån
//Cel
Jaja... men ni gjorde mig så nervös att jag inte vågade släppa styret. Tänk om jag klotat där i depåutfaren. Schnyggt va?majoon skrev:2193869...pssssthh....ducceägare...som inte ens vinkar tebax när dem ska in på banan...
..fast en ducce kräver ju såklart att man måste ha full focus på banan HELA tiden...
Maverick_ou812 skrev:2193920Jaja... men ni gjorde mig så nervös att jag inte vågade släppa styret. Tänk om jag klotat där i depåutfaren. Schnyggt va?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|