R1 racer
Stick i ögat!
Klart du har! han är en go trevlig kille med en HELBLÅ Gammel Blade
Last edited:
CeltaniC skrev:2263867Bli inte överrörd nu... är bara för att du har en blå hoj
Javisst tar vi senEddi skrev:2264246heheh
tyckte du skrev att du skulle bjuda på en öl i någon tråd.
Tack det känns så bra nuR1 racer skrev:2264523Klart du har! han är en go trevlig kille med en HELBLÅ Gammel Blade
Swish skrev:2263820det är ju det man hoppas på, men det finns säkert något nöthuvud som inte tänker så!
Men det är ju bra att det finns humana människor här! Skulle det gå att ordna något sådant då? man kanske kunde kört dit flera på en gång och tagit foto och sådant också, och skicka det till hans bror. Visa att man bryr sig. Det hade verkligen gjort hnom glad!
CeltaniC skrev:2266042Blev 11 mil idag! högtrycket kom till slutet med strålande sol!
-Rosen- skrev:2266476jag ahr också kört idag varför tittar alla på en om man kör på 10k varv på vägen utanför videomix och vidare mot centralskolan
man vill ju inte bli tagen för ett moppefucko så man måste visa var resurserna är ju hörde en sak innan idag när jag körde ner till dala, kommer i maklig takt på 50 vägen så när jag ska på börja accet från kioskvägen där så ser jag en polare hejar och sånt och drar iväg, när jag senare träffar honom så säger han "det stod 2 fjortisar där som sa "den derbin var nog urpluggad"" end of story end my life :hängamigZenit skrev:2266490
-Rosen- skrev:2266528man vill ju inte bli tagen för ett moppefucko så man måste visa var resurserna är ju hörde en sak innan idag när jag körde ner till dala, kommer i maklig takt på 50 vägen så när jag ska på börja accet från kioskvägen där så ser jag en polare hejar och sånt och drar iväg, när jag senare träffar honom så säger han "det stod 2 fjortisar där som sa "den derbin var nog urpluggad"" end of story end my life :hängamig
Remus skrev:2266517Hoppas att man snart kan få hänga med er ut... ?
Har jag "tur" så införskaffas det hoj imorr´n..
Köra själv blir tråkigt i längden och det är kul att varna turer med RR & R.O.H:are så varför inte Trelleborgare!
bwahhahahahaa det är nästan värreZenit skrev:2266538som när jag va hemma hos swish för ett tag sen går ut på gatan där står hennes gsxr750 o en zx10r samt min fina gs500e så kommer hennes brossa fram till mig.. "e de en 125a?"
klart du ska du får komma på lördag då med nya pärlan
Ja, inte mitt fel att du ska göra BicMac's till klockan 22:00Zenit skrev:2266421j*vla sätt o komma förbi här o fråga om man ska med precis innan man börjar jobba men jag har ett jobb iaf
Ja fan Häng på!Remus skrev:2266517Hoppas att man snart kan få hänga med er ut... ?
Har jag "tur" så införskaffas det hoj imorr´n..
Köra själv blir tråkigt i längden och det är kul att varna turer med RR & R.O.H:are så varför inte Trelleborgare!
TOTALT ÄGD!-Rosen- skrev:2266528man vill ju inte bli tagen för ett moppefucko så man måste visa var resurserna är ju hörde en sak innan idag när jag körde ner till dala, kommer i maklig takt på 50 vägen så när jag ska på börja accet från kioskvägen där så ser jag en polare hejar och sånt och drar iväg, när jag senare träffar honom så säger han "det stod 2 fjortisar där som sa "den derbin var nog urpluggad"" end of story end my life :hängamig
NÄSTAN LIKA MKT ÄGD!Zenit skrev:2266538som när jag va hemma hos swish för ett tag sen går ut på gatan där står hennes gsxr750 o en zx10r samt min fina gs500e så kommer hennes brossa fram till mig.. "e de en 125a?"
hehe, jag vet inte hur zenit ser ut men är det du som står där bakom där de kastar fram burgarna?CeltaniC skrev:2266621Ja, inte mitt fel att du ska göra BicMac's till klockan 22:00
Sluta mobbas
Ja fan Häng på!
mmmm jag blev hyffsat ledsen, kan dämpa det med att säga att jag hade 1/3 gas så det var kanske lite lite lite likt en trimmad moppe i fjortisöronen, eller så ville den ena bara vara cool och stila för den andraCeltaniC skrev:2266630TOTALT ÄGD!
NÄSTAN LIKA MKT ÄGD!
-Rosen- skrev:2266639hehe, jag vet inte hur zenit ser ut men är det du som står där bakom där de kastar fram burgarna?
hehe okej, lite dåligt att där finns så många människor bara, hur ser du ut? eller vi träffas ju på lördag, har troligtvis inte varit på donken innan dessZenit skrev:2266691jupp där bak står jag o huttar fram de goda grejerna
-Rosen- skrev:2266719hehe okej, lite dåligt att där finns så många människor bara, hur ser du ut? eller vi träffas ju på lördag, har troligtvis inte varit på donken innan dess
hehe okej som sagt ser inte så bra på den bilden men iaf vi ses på lördagZenit skrev:2266762annars jobbar jag mellan 1130 o 1630 imorn annars ses vi på lördag jupp..ser ut som bilden till vänster förövrigt..även om man nu inte syns så bra där
-Rosen- skrev:2266786hehe okej som sagt ser inte så bra på den bilden men iaf vi ses på lördag
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|