Trelleborg GAZZ tråden

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
PREMIÄR AV TRELLEGAZZ RUNDAN! [TGR]

Jag och ZioX har nu rekat klart Trelleborgs Gazz Rundan som vi kommer att köra varje Lördag framöver. Jag måste säga att den är otroligt rolig hela vägen fram till Slut Destinationen!

SAMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR

SAMLINGSPLATS 2 12:30 PÅ STATOIL I SVEDALA HITTAS HÄR

SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:30 || AVFÄRD 12:45 I SVEDALA

Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.

TGR kommer att ligga på 12-13 mil och kommer att avslutas i Smygehamn

ALLA "SPORTHOJAR" är välkommna att ansluta till rundan!

Vid Regn så tvättas hojen ;)

Skriv upp er så jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!

Raijslaiter - Cel
Sisteman - ZioX
Backup Sisteman - Zenit

1. Cel
2. ZioX
3. -Rosen-
4. Zenit
5. Kimmse
6. Blueblade
7. Maverick_ou812 på mullrande Ducce i Trelle. :)
8. Prulle
9. AnkanSt4s
10.

::MAYBE LISTAN::
-Moha
-Swish

Fredchen

Radical Riders
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
r1 05...
Hade varit kul att följa med.. får ta det nästa lördag istället då jag inte hinner denna gången :huvet . Kör försiktigt alla..

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
CeltaniC skrev:
2270596 PREMIÄR AV TRELLEGAZZ RUNDAN! [TGR]

Jag och ZioX har nu rekat klart Trelleborgs Gazz Rundan som vi kommer att köra varje Lördag framöver. Jag måste säga att den är otroligt rolig hela vägen fram till Slut Destinationen!

SAMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR

SAMLINGSPLATS 2 12:30 PÅ STATOIL I SVEDALA HITTAS HÄR

SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:30 || AVFÄRD 12:45 I SVEDALA

Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.

TGR kommer att ligga på 12-13 mil och kommer att avslutas i Smygehamn

ALLA "SPORTHOJAR" är välkommna att ansluta till rundan!

Vid Regn så tvättas hojen ;)

Skriv upp er så jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!

Raijslaiter - Cel
Sisteman - ZioX
Backup Sisteman - Zenit

1. Cel
2. ZioX
3. -Rosen-
4. Zenit
5. Kimmse
6. Blueblade
7. Maverick_ou812 på mullrande Ducce i Trelle. :)
8. Prulle
9. AnkanSt4s
10.

::MAYBE LISTAN::
-Moha
-Swish

köra till trelleskithåla för en timmes körning i ett tempo som en snigel skulle kalla sakta..... NÄ TACK!
:4skrika

Last edited:

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Eddi skrev:
2272368 MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Säger du inte den dagen du är ute på grönbete.

Själv kört som en blådåre när jag var i din ålder och höll på att bli där oxå.
Innan den händelsen fick jag höra av en ERF ban förare att han tyckte jag skulle ge mej mer på bana då även han tyckte tempot låg på bra topp.

Mindre kul för anhöriga när man låg fullt drogad på Lunds intensiv och sväva i ovishet,skallbas fraktur,blödningar osv
Kör numera lugnare till hyfsat friskt men har en jäkla respekt för medtrafikanter,kurviga vägar med lömsk sikt,genom byar osv.
Skulle mer än gärna vilja köra mer eller bara bana men tyvärr går inte det just nu av olika skäl,får väl ordna en hoj till kanske.
Och sen så skulle där varit lite mer körningar på tex Knutstorp som jag anser är en mycket bättre och roligare bana än Sturup raceway även om det oxå är en kul bana.

Ta det lungt där ute Eddie

Kimmse

Noll Koll
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
CBR929RR FireBlade -00
-Rosen- skrev:
2272802 äh jag håller tempot efter en kvart då jag är varm i kläderna :yoparty

gött!!! haha :tummenupp pallar inte ligga o glida helt översakta bara.... inget elakt menat mot de som gillar det men jag vill hålla ett jämnt tempo som även ska hållas runt lite svängar o så.....

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
R1 racer skrev:
2273056
Eddi skrev:
2272368 MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Säger du inte den dagen du är ute på grönbete.

Själv kört som en blådåre när jag var i din ålder och höll på att bli där oxå.
Innan den händelsen fick jag höra av en ERF ban förare att han tyckte jag skulle ge mej mer på bana då även han tyckte tempot låg på bra topp.

Mindre kul för anhöriga när man låg fullt drogad på Lunds intensiv och sväva i ovishet,skallbas fraktur,blödningar osv
Kör numera lugnare till hyfsat friskt men har en jäkla respekt för medtrafikanter,kurviga vägar med lömsk sikt,genom byar osv.
Skulle mer än gärna vilja köra mer eller bara bana men tyvärr går inte det just nu av olika skäl,får väl ordna en hoj till kanske.
Och sen så skulle där varit lite mer körningar på tex Knutstorp som jag anser är en mycket bättre och roligare bana än Sturup raceway även om det oxå är en kul bana.

Ta det lungt där ute Eddie

skillnad från dig så kan jag köra hoj ..
:hihi

nej det var taskigt sagt =)

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Eddi skrev:
2273193 skillnad från dig så kan jag köra hoj ..
:hihi

nej det var taskigt sagt =)

Japp nu är du jätte taskig,jag ska säga till mamma och pappa :(

Jag ska rapportera dessa påhopp till Swedie så blir du bannad :hihi

Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Kimmse skrev:
2273080 gött!!! haha :tummenupp pallar inte ligga o glida helt översakta bara.... inget elakt menat mot de som gillar det men jag vill hålla ett jämnt tempo som även ska hållas runt lite svängar o så.....
nu är det ju så att min hoj är ett kurvmonster :hihi synd bara att inte jag är det :huvet

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Zenit skrev:
2272796 medelsnabb..dock har vi en 125 SM att ta hänsyn till osså..
2 eller är jag kickad? :tungan Men kör som ni vill så hänger jag på så gott jag kan och är det för högt så kör jag solo istället. Så länge ni inte ligger 150+ på kurvig väg är jag med.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
någon trelleborgare som ska med ut en kortare runda idag? som uppvärmning för imorgon, antar lixom att ingen här ska ut och dricka eller liknande :tungan

prulle som jag kände det i onsdags så är du bättre på att ta kurvor än mig och din hoj pallar lätt tempot på rakorna, kanske inte riktigt upp till svidala men ändå.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
-Rosen- skrev:
2273441 någon trelleborgare som ska med ut en kortare runda idag? som uppvärmning för imorgon, antar lixom att ingen här ska ut och dricka eller liknande :tungan

prulle som jag kände det i onsdags så är du bättre på att ta kurvor än mig och din hoj pallar lätt tempot på rakorna, kanske inte riktigt upp till svidala men ändå.
Hehe ja vi kanske ska byta? :hihi(inte seriös)

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
prulle skrev:
2273417 2 eller är jag kickad? :tungan Men kör som ni vill så hänger jag på så gott jag kan och är det för högt så kör jag solo istället. Så länge ni inte ligger 150+ på kurvig väg är jag med.

haha my bad :) lungt jag ligger sist imorn ändå har inget prob. med något tempo när jag ligger sist skumt nog.. kan ligga näst sist o tycka de går för sakta men sen långsammare fast sist o tycka de e lungt :va jaja de blir gutt iaf..vi ses imorn :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA