Trelleborg GAZZ tråden

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Tack alla för era glada och positiva responser på TGR Premiären.

Tacka alla som hängde med på denna lilla härliga GAZZ och det var inte helt fel med slut destinationen i Smyge ;)

Ses nästa helg! samma sammlingsplatser och samma tider!

//Regards Cel

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Jaså, det var ni som var ute och gazzade! Jag fastnade på en bild fastän jag inte körde hoj :hihi Jag ringade in på bilden.. jag satt där med tjejen och avnjöt en rökt makrill när ni kom, satt på bänken precis där ni stannade, och jag kan ju tala om att jag blev inte så lite sugen på att gazza! Ganska mycket faktiskt... och Zenit, hälsa nästa gång :hihi :hihi

elwe skrev:
2275163 Kul runda ... tack för sällskapet :)
Var det du som körde den silvriga Ducatin? Skitsnygg hoj :tummenupp

Bifogat

• smyge.jpg
    smyge.jpg
    57.8 KB · Visningar: 75

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
lahi skrev:
2275467 Jaså, det var ni som var ute och gazzade! Jag fastnade på en bild fastän jag inte körde hoj :hihi Jag ringade in på bilden.. jag satt där med tjejen och avnjöt en rökt makrill när ni kom, satt på bänken precis där ni stannade, och jag kan ju tala om att jag blev inte så lite sugen på att gazza! Ganska mycket faktiskt... och Zenit, hälsa nästa gång :hihi :hihi

Haha! var det du!? la märke till dig men kollade inte extra noga vem du var. Du vet jag vem du är så jag borde reagerat men var så borta pga den sköna solen och glasssmak i munnen ;)

c u nxt time?

//Cel

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
CeltaniC skrev:
2275480 Haha! var det du!? la märke till dig men kollade inte extra noga vem du var. Du vet jag vem du är så jag borde reagerat men var så borta pga den sköna solen och glasssmak i munnen ;)

c u nxt time?

//Cel
Hehe, jajjemän, det var jag! Jaså, du var där också? Fan, jag är nog blind ibland... jaja, vi får ses på ett annat gazz!
Jag kanske kan komma nästa gång, lite beroende på när det blir. Jobbar ganska mycket just nu, men från den 13:e har jag 4 veckor semester :) Då kanske det kan bli av :)
Jepp, glass är gott! Blev många sådana idag. Körde skåne runt med bil och med många glasstopp :tummenupp

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
lahi skrev:
2275495 Hehe, jajjemän, det var jag! Jaså, du var där också? Fan, jag är nog blind ibland... jaja, vi får ses på ett annat gazz!
Jag kanske kan komma nästa gång, lite beroende på när det blir. Jobbar ganska mycket just nu, men från den 13:e har jag 4 veckor semester :) Då kanske det kan bli av :)
Jepp, glass är gott! Blev många sådana idag. Körde skåne runt med bil och med många glasstopp :tummenupp
Ja sist vi sågs så hade jag min gamla hoj (Blå Bandit 600S) så det kanske inte var så lätt. Men häng på sen vid semestern när du kan! alltid kul att ha med en Turbo hoj :D ;)

Klart det rycker i GAZZ handen, det gör det alltid när man ser en hoj/hojar och själv inte har sin :tummenupp

//Cel

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
lahi skrev:
2275467och Zenit, hälsa nästa gång :hihi :hihi

haha my bad kände inte igen dig ju även om jag ju tom parkera ända intill kan bara betyda en sak du kör för sällan :D sitt där nästa lördag så hälsar jag :) hehe

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
CeltaniC skrev:
2275506 Ja sist vi sågs så hade jag min gamla hoj (Blå Bandit 600S) så det kanske inte var så lätt. Men häng på sen vid semestern när du kan! alltid kul att ha med en Turbo hoj :D ;)

Klart det rycker i GAZZ handen, det gör det alltid när man ser en hoj/hojar och själv inte har sin :tummenupp

//Cel
Javisst ja, du kör ju SV nu! Såg bilden i din profil, snygg hoj :tummenupp Japp, tjejen jobbar heltid under min semester, så jag ska nog ha tid att titta ner :hihi
Min stackars hoj stod ju i ett nersläckt garage 10 mil ifrån mig och bara väntade på att få sträcka ut. Stackars hoj, men snart så :hihi

IXUS

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Hoj
CBR 600 (banhöj) Yamaha TRX
Jeg takker også for en hyggelig dag, og en god runde med ok middel tempo, så alle kan være med :tummenupp
Jeg er helt sikkert med en anden dag :banana

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Zenit skrev:
2275514 haha my bad kände inte igen dig ju även om jag ju tom parkera ända intill kan bara betyda en sak du kör för sällan :D sitt där nästa lördag så hälsar jag :) hehe
Hehe, ja, det blir alldeles för sällan... tror inte att jag sitter där nästa lördag, men man vet aldrig! :hihi

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
lahi skrev:
2275518 Javisst ja, du kör ju SV nu! Såg bilden i din profil, snygg hoj :tummenupp Japp, tjejen jobbar heltid under min semester, så jag ska nog ha tid att titta ner :hihi
Min stackars hoj stod ju i ett nersläckt garage 10 mil ifrån mig och bara väntade på att få sträcka ut. Stackars hoj, men snart så :hihi

de låter ju faktiskt taskigt mot hojen de..den behöver nog komma ut..ses så ut o krama om den nu o säg att den snart får komma ut :hihi

lahi skrev:
2275522 Hehe, ja, det blir alldeles för sällan... tror inte att jag sitter där nästa lördag, men man vet aldrig! :hihi

ska kolla bättre nästa gång då..gör som cel o skyller på värmen i stället (två ord) o den svalkande glassen

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Zenit skrev:
2275523 de låter ju faktiskt taskigt mot hojen de..den behöver nog komma ut..ses så ut o krama om den nu o säg att den snart får komma ut :hihi
Hehe, det fixar jag imorgon :hihi

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
lahi skrev:
2275518 Javisst ja, du kör ju SV nu! Såg bilden i din profil, snygg hoj :tummenupp Japp, tjejen jobbar heltid under min semester, så jag ska nog ha tid att titta ner :hihi
Tack! jag är super nöjd!

den måste ut å rastas nu i denna underbara värme lahi! :whip

IXUS skrev:
2275519 Jeg takker også for en hyggelig dag, og en god runde med ok middel tempo, så alle kan være med :tummenupp
Jeg er helt sikkert med en anden dag :banana
Tack min kära dansk! du är alltid välkommen :tummenupp

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
vad gör alla inne på SH? är det bara jag som har besökt vånga festen :va (det var skit i vilket fall :()

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Honda
Tack för i går.Var tvungen att bryta,måste fixa lite hemma.Så vi ses snart igen :banana
Kanon Gazz Cel :tummenupp

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
lahi skrev:
2275467

Jo det var jag :)
Den är dessutom väldigt behaglig att köra, tar 0.45 l/mil, startar av sig själv när jag kommer nära, osv så den har många plus :D

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
elwe skrev:
2275940 Jo det var jag :)
Den är dessutom väldigt behaglig att köra, tar 0.45 l/mil, startar av sig själv när jag kommer nära, osv så den har många plus :D
Startar av sig själv? Det låter ju smidigt :tummenupp Hade jag haft kosingen så hade jag köpt en sådan också, snyggare retrohoj finns inte :tummenupp

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
blueblade skrev:
2275874 Tack för i går.Var tvungen att bryta,måste fixa lite hemma.Så vi ses snart igen :banana
Kanon Gazz Cel :tummenupp
Tack, uppskattas! nästa gång får du köra hela rundan :fatta!

Sitter i Kvilla nu med en jävla massa mygg :)

underbar hojresa upp hit!

//Cel

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Några undrbara fina vägar uppe i sm¨lands skogarna är avklarade... fy fan vilka vägar här är...

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Eddi skrev:
2280423 Några undrbara fina vägar uppe i sm¨lands skogarna är avklarade... fy fan vilka vägar här är...
Här uppe är det inte helt fel vägar med :) fast det är fan livsfarligt med alla jävla djur som hoppar fram stup i kvarten! :död

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning