Trelleborg GAZZ tråden

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
CeltaniC skrev:
2280760 Här uppe är det inte helt fel vägar med :) fast det är fan livsfarligt med alla jävla djur som hoppar fram stup i kvarten! :död

jo man är lite rädd när man kör på kvällarna

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
lahi skrev:
2277438 Startar av sig själv? Det låter ju smidigt :tummenupp Hade jag haft kosingen så hade jag köpt en sådan också, snyggare retrohoj finns inte :tummenupp

hördudu du..inte köra så fort förbi pizzerian i ljungbyhed..satt där o käka i förgår ju..ska du till eslöv ikväll (RR)? isf kan vi ju gazza dit sitter på flygplatsen i ljungbyhed nu.. :)

Miggepigge skrev:
2281292 körning på lördag ???

de ska de va ja...vet dock inte om jag kommer men cel e (bör va) himma så :)

Eddi skrev:
2283194 jo man är lite rädd när man kör

du e lite feg ja :hihi

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
TGR FORTSÄTTER 8/7 [TGR]

TGR på lördag igen och kommer som sist vara en tur på 10- 12 mil sköna vägar. Vi avslutar i Smygehamn som sist :tummenupp

SAMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR

SAMLINGSPLATS 2 12:30 PÅ STATOIL I SVEDALA HITTAS HÄR

SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:30 || AVFÄRD 12:45 I SVEDALA

Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.

TGR kommer att ligga på 10-12 mil och kommer att avslutas i Smygehamn

ALLA "SPORTHOJAR" är välkommna att ansluta till rundan!

Vid Regn så tvättas hojen ;)

Skriv upp er så jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!

Raijslaiter - Cel
Sisteman - ?
Backup Sisteman -?

1. Cel
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

::MAYBE LISTAN::

Eddi skrev:
2283194 jo man är lite rädd när man kör på kvällarna
Jo dom lurar u skogarna :)

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Zenit skrev:
2283206 hördudu du..inte köra så fort förbi pizzerian i ljungbyhed..satt där o käka i förgår ju..ska du till eslöv ikväll (RR)? isf kan vi ju gazza dit sitter på flygplatsen i ljungbyhed nu.. :)
Hehe, så fort gick det väl inte :hihi Försöker hålla 50 eller strax under i byn pga att många vet att det är jag som kör den hojen (liiiitet samhälle...), men ibland kan man inte hålla sig :hihi Nja, jag hinner tyvärr inte till Eslöv ikväll. Sitter på jobbet till kl 18, och sen har nog fjällan fixat mat till jag kommer hem... så tyvärr, idag kan jag inte. Men det hade varit kul annars :tummenupp En annan dag kanske, jag har snart semester. Jaså, du är här i krokarna? Det är segelflygsäsong nu kanske.. då ser du kanske min farsa på flygklubben. Han är där varje vardagskväll och skruvar på motorkärrorna... Gråhårig, lite mage och glasögon. Flyger rundor lite då och då. Så där har jag varit måååånga gånger. Har kraschat en och annan radiostyrd flygmaskin där också :hihi :hihi

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
lahi skrev:
2283606 Hehe, så fort gick det väl inte :hihi Försöker hålla 50 eller strax under i byn pga att många vet att det är jag som kör den hojen (liiiitet samhälle...), men ibland kan man inte hålla sig :hihi Nja, jag hinner tyvärr inte till Eslöv ikväll. Sitter på jobbet till kl 18, och sen har nog fjällan fixat mat till jag kommer hem... så tyvärr, idag kan jag inte. Men det hade varit kul annars :tummenupp En annan dag kanske, jag har snart semester. Jaså, du är här i krokarna? Det är segelflygsäsong nu kanske.. då ser du kanske min farsa på flygklubben. Han är där varje vardagskväll och skruvar på motorkärrorna... Gråhårig, lite mage och glasögon. Flyger rundor lite då och då. Så där har jag varit måååånga gånger. Har kraschat en och annan radiostyrd flygmaskin där också :hihi :hihi

haha ja ok då har jag väll sett honom..o nä de gick inte fort i byn du stanna till mittemot pizzerian bara så jag han reagera på att de va du innan du körde vidare..så de gick tydligen o köra den lagligt :va

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
jag är med på lördag iaf, om det inte har strulat sig med tider så att jag måste lämna in hojen.

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Zenit skrev:
2283895 haha ja ok då har jag väll sett honom..o nä de gick inte fort i byn du stanna till mittemot pizzerian bara så jag han reagera på att de va du innan du körde vidare..så de gick tydligen o köra den lagligt :va
Ja för fasen, det går bra att köra lagligt, men det är lite svårt ibland :hihi Särskilt när någon åker med, man måste ju låta dem känna på draget. Det brukar räcka med en fullgasrepa, sen vill de inte åka längre. Konstigt :va

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
CeltaniC skrev:
2283384 TGR FORTSÄTTER 8/7 [TGR]

TGR på lördag igen och kommer som sist vara en tur på 10- 12 mil sköna vägar. Vi avslutar i Smygehamn som sist :tummenupp

SAMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR

SAMLINGSPLATS 2 12:30 PÅ STATOIL I SVEDALA HITTAS HÄR

SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:30 || AVFÄRD 12:45 I SVEDALA

Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.

TGR kommer att ligga på 10-12 mil och kommer att avslutas i Smygehamn

ALLA "SPORTHOJAR" är välkommna att ansluta till rundan!

Vid Regn så tvättas hojen ;)

Skriv upp er så jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!

Raijslaiter - Cel
Sisteman - ?
Backup Sisteman -?

1. Cel
2. Miggepigge
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

::MAYBE LISTAN::

Jo dom lurar u skogarna :)

eller...verkar vara lite svårt att få ihopa folk,,,,

fargo

gammelsmurf
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
gt550
Hade gillat en runda "hemmaomkring", kan inte av två anlednngar: Sätta kakel, vänster gaffelben läcker någonstans efter snabbrunda på E6:an. Kom gärna igen med nåt runt Trelleborg, då det finns fina vägar i området

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
fargo skrev:
2287605 Hade gillat en runda "hemmaomkring", kan inte av två anlednngar: Sätta kakel, vänster gaffelben läcker någonstans efter snabbrunda på E6:an. Kom gärna igen med nåt runt Trelleborg, då det finns fina vägar i området

varhe lördag så fixa gaffel o kakel o kom nästa gång :)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
jag kan inte lördag.... ska köra till gislaved och köra mc med bönder :gnissla

helt sant

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Kanske bli åskväder imorrn :(
får hoppas på att det håller sig till på kvällen :)

Ni som kan och vill, kom, ni andra kommer nästa Lördag :tummenupp

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
jag skippar imorgon då jag inte kommer att vakna i tid. nästa lördag är jag kanske hemma, om jag är det så kommer jag.

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Honda
Så va händer nu då :va

Eddi skrev:
2288443 jag kan inte lördag.... ska köra till gislaved och köra mc med bönder :gnissla

helt sant
Ja o :tomten Kommer snart :hihi :tungan

CeltaniC skrev:
2289045 Kanske bli åskväder imorrn :(
får hoppas på att det håller sig till på kvällen :)

Ni som kan och vill, kom, ni andra kommer nästa Lördag :tummenupp
Skall du själv köra då?

fargo

gammelsmurf
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
gt550
Zenit skrev:
2287751 varhe lördag så fixa gaffel o kakel o kom nästa gång :)

Min vän......... När du fixat dig en fru, (Ja dom förändras faktiskt när du gift dig), då ska jag med glädje hetsa dig varenda gång det är "åka av". Jag tycker det är "skitroligt" att det finns åka i Trelleborg, för det passar mig som handsken. Kommer att hålla utkik på denna tråden och åka med så fort jag har möjlighet. Kan även tänka mig att låta er åka med på min privata träningsrunda, där målet är att bli av med "fegranden" :D :D :D :D :D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA