Jag är på!R1 racer skrev:2294160Varför inte köra ett gemensamt gäng lite tidigare på onsdag,hitta småvägar upp mot Eslöv och köra med RR.
Bra ide ?
Jag är på!R1 racer skrev:2294160Varför inte köra ett gemensamt gäng lite tidigare på onsdag,hitta småvägar upp mot Eslöv och köra med RR.
Bra ide ?
Tror jag får behärska en 1000cc hoj först innan jag får hojen som är köpt hos djävulenlahi skrev:2296069Turbo Bygg bygg bygg
CeltaniC skrev:2295919Skönt GAzz! Det gick lagom snabbt hem
Nu vill jag ha mera pulver! långsamma helvete!
Gnäll inte, jag bytar gärna!Zenit skrev:2296198vilket jädra skit..vill osså ju..varför måste man jobba kan inte nån bara skicka in pengar på mitt konto en gång i månaden eller gärna fler
CeltaniC skrev:2296297Gnäll inte, jag bytar gärna!
Jo men visst fan suger det att jobba när det är hojväder uteZenit skrev:2296301okej då du har helt rätt my bad
CeltaniC skrev:2295463Jag är på!
Vi kan sticka 16:xxR1 racer skrev:2296518Vilken tid ska vi köra ,senast kl 16:30.
Kring 16:00 borde vi samlas kanske....ja inte vet jag.
Sist jag o Jeipår körde blev det kring 16:25
Och vart om det blir av ska vi ses?
Tempo ? om jag hinner ska jag göra lite modifieringar och testa mig fram hur hojen känns.Förhoppningsviss smidigare.
Zenit skrev:2296701Nån som hört nåt om mc olyckan i trelle? lindrigare skador enligt TA min syrra tyckte inte de såg så bra ut hon kom förbi när ambulansen precis kom..
Nä!? när skulle detta ha hänt?Zenit skrev:2296701Nån som hört nåt om mc olyckan i trelle? lindrigare skador enligt TA min syrra tyckte inte de såg så bra ut hon kom förbi när ambulansen precis kom..
CeltaniC skrev:2296519Vi kan sticka 16:xx
som sagt arbetslös still så ni som har liv och jobb får avgöra
Sammling på TG platsen? Statoil på tommarpsvägen? 16:15?
CeltaniC skrev:2297215Nä!? när skulle detta ha hänt?
Hoppas alla involverade klarade sig bra.
R1 racer skrev:Publicerad: 10. Juli 2006 19:00
TRELLEBORG
En person fick föras till sjukhus efter en trafikolycka på Engelbrektsgatan i Trelleborg på måndagseftermiddagen.
Det var strax efter klockan 17 som en motorcyklist kolliderade med en personbil. I personbilen färdades fem personer som klarade sig oskadda. Föraren av motorcykeln fick föras till sjukhus, enligt SOS med mindre blessyrer.
Eddi skrev:2297667ja det var ett nice lugnt gaZZ I GÅR. gott med mat med.... svedala är grym stad
Swish skrev:2297983men lilla Edddi, Svedala är inge stad
Men det var trevligt igår!
R1 racer skrev:2294160Varför inte köra ett gemensamt gäng lite tidigare på onsdag,hitta småvägar upp mot Eslöv och köra med RR.
Bra ide ?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |