Trelleborg GAZZ tråden

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
TGR FORTSÄTTER 8/7 [TGR]

TGR på lördag igen och kommer som sist vara en tur på 10- 12 mil sköna vägar. Vi avslutar i Smygehamn som sist :tummenupp

SAMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR

SAMLINGSPLATS 2 12:30 PÅ STATOIL I SVEDALA HITTAS HÄR

SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:30 || AVFÄRD 12:45 I SVEDALA

Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.

TGR kommer att ligga på 10-12 mil och kommer att avslutas i Smygehamn

ALLA "SPORTHOJAR" är välkommna att ansluta till rundan!

Vid Regn så tvättas hojen ;)

Skriv upp er så jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!

Raijslaiter - Cel
Sisteman - ZioX
Backup Sisteman -?

1. Cel
2. Miggepigge
3. ZioX
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

::MAYBE LISTAN::

Last edited:

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
fargo skrev:
2289815 Min vän......... När du fixat dig en fru, (Ja dom förändras faktiskt när du gift dig), då ska jag med glädje hetsa dig varenda gång det är "åka av". Jag tycker det är "skitroligt" att det finns åka i Trelleborg, för det passar mig som handsken. Kommer att hålla utkik på denna tråden och åka med så fort jag har möjlighet. Kan även tänka mig att låta er åka med på min privata träningsrunda, där målet är att bli av med "fegranden" :D :D :D :D :D

:D ok låter bra..hör av dig när de e dags för träningsrundan..mina fotpinnar tar i när de e ~5mm kvar av fegranden men e på ändå :)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
CeltaniC skrev:
2290504 TGR INSTÄLLT PGA DÅLIGT VÄDER

trams här uppe i småland kör vi fast det haglar för fan! vi kör r1 ute i skogen på fetaste grusvägarna med super sladd och det haglar samtidigt och spö snöar! :Bugar

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Eddi skrev:
2290719 trams här uppe i småland kör vi fast det haglar för fan! vi kör r1 ute i skogen på fetaste grusvägarna med super sladd och det haglar samtidigt och spö snöar! :Bugar

Bah ... när jag var ung så gjode i allt ovan, med farsan jagandes oss på en xl500 piskandes med läderpiska. Vi åkte nakna i haglet så att piskan fick riktigt fäste i skinnet. Natten innan fick vi sova på spikmatta utomhus i 5 minusgrader. Rettor fanns inte då så vi körde på astrimmade Puch Floridor utan sadel men MED sadelpinnen, utan däck om utan fjädring. Pinnagas var standard samt ställbart munstycke med lite slapp fjäder så att man fick hänga över förgasaren mest hela tiden. Lösa fotpinnar utan gummin var en självklarhet (om man hade turen och lyckan att ha fotpinnar över huvud taget). Och detta var i vår familj där vi hade det relativt gott ställt och en väldigt snäll far :näsblod . Annat var det för grannpågen, huga, den historien får vi ta en annan gång :3freak

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Eh va fasen här kör vi med slicks på vintern som värsta kungen.
Vadarstövlar och tummvantar på så är man rustad till max.
Och disel i hojen,bensin har ju blivit så dyrt på sistone.

:3freak :3freak :3freak :3freak

Last edited:

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
R1 racer skrev:
2290787 Eh va fasen är kör vi med slicks på vintern som värsta kungen.

själv kör jag när de e bra väder..vid regn regnställ över o när de e kallare lite mer under stället..va pysslar ni med :va :hihi

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Eddi skrev:
2290719 trams här uppe i småland kör vi fast det haglar för fan! vi kör r1 ute i skogen på fetaste grusvägarna med super sladd och det haglar samtidigt och spö snöar! :Bugar
Sluta byta däck hela tiden då, regndäck.....offroaddäck.... och slicks igen... :7peta

El Garto skrev:
2290735 Bah ... när jag var ung så gjode i allt ovan, med farsan jagandes oss på en xl500 piskandes med läderpiska. Vi åkte nakna i haglet så att piskan fick riktigt fäste i skinnet. Natten innan fick vi sova på spikmatta utomhus i 5 minusgrader. Rettor fanns inte då så vi körde på astrimmade Puch Floridor utan sadel men MED sadelpinnen, utan däck om utan fjädring. Pinnagas var standard samt ställbart munstycke med lite slapp fjäder så att man fick hänga över förgasaren mest hela tiden. Lösa fotpinnar utan gummin var en självklarhet (om man hade turen och lyckan att ha fotpinnar över huvud taget). Och detta var i vår familj där vi hade det relativt gott ställt och en väldigt snäll far :näsblod . Annat var det för grannpågen, huga, den historien får vi ta en annan gång :3freak
Men visst ler du när du tänker på det :tummenupp

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
El Garto skrev:
2290735 Bah ... när jag var ung så gjode i allt ovan, med farsan jagandes oss på en xl500 piskandes med läderpiska. Vi åkte nakna i haglet så att piskan fick riktigt fäste i skinnet. Natten innan fick vi sova på spikmatta utomhus i 5 minusgrader. Rettor fanns inte då så vi körde på astrimmade Puch Floridor utan sadel men MED sadelpinnen, utan däck om utan fjädring. Pinnagas var standard samt ställbart munstycke med lite slapp fjäder så att man fick hänga över förgasaren mest hela tiden. Lösa fotpinnar utan gummin var en självklarhet (om man hade turen och lyckan att ha fotpinnar över huvud taget). Och detta var i vår familj där vi hade det relativt gott ställt och en väldigt snäll far :näsblod . Annat var det för grannpågen, huga, den historien får vi ta en annan gång :3freak

:Bugar :Bugar

CeltaniC skrev:
2292073 Sluta byta däck hela tiden då, regndäck.....offroaddäck.... och slicks igen... :7peta

däck? vad är det

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
R1 racer skrev:
2290787 Eh va fasen här kör vi med slicks på vintern som värsta kungen.

Maniacs :3freak

:)

Fint väder idag :tomten

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Miggepigge skrev:
2292955 Maniacs :3freak

:)

Fint väder idag :tomten

Jepp sitter här o är sugen men seg och så ska man knega 2 nätter till.
Var ju måttligt kul i natt med strömavbrott hos oss,så man känner sig som en gummisnodd idag :hihi

Onsdag kan jag köra.
Lördan som kommer,jobb 6-14

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
R1 racer skrev:
2292967 Jepp sitter här o är sugen men seg och så ska man knega 2 nätter till.
Var ju måttligt kul i natt med strömavbrott hos oss,så man känner sig som en gummisnodd idag :hihi

Onsdag kan jag köra.
Lördan som kommer,jobb 6-14

Ska vi organisera ett gazz på onsdag kanske ??

Cel är ju reisleiter för TGR så kanske kan vi ta en onsdags TGR eller så skiter vi i det helt enkelt och kör med RR

:banana :banana :banana :banana

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Miggepigge skrev:
2293904 Ska vi organisera ett gazz på onsdag kanske ??

Cel är ju reisleiter för TGR så kanske kan vi ta en onsdags TGR eller så skiter vi i det helt enkelt och kör med RR

denna vecka e TGR lördag om inte annat måste ha nåt o se fram emot jubbar måndag-fredag denna vecka så..o givetvis onsdag kväll :huvet

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Miggepigge skrev:

TGR körs alltid på lördagar om det inte är något speciellt som avgör om dagbyte. Jag tror jag kör RR på onsdag men finns inget som säger att vi kan köra tidigare i veckan micke :)

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Miggepigge skrev:

Varför inte köra ett gemensamt gäng lite tidigare på onsdag,hitta småvägar upp mot Eslöv och köra med RR.
Bra ide ? :)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
köra idag?

Hej alla mc folk!

jag heter Martin och bor i trelleborg. Det är en fin stad med palmer. Min mamma sa det var okej att jag körde en rundai kväll i/runt trelleborg en liten sväng runt 1800 tiden.... vill någoin medf? annars kör jag själv..

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Fler som vill ta en liten runda ikväll? 18:00 eller senare om det passar andra?

1.Eddi
2.Cel

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Sammling på Statoil vid tommarpsvägen 18:00 - 18:15 typ

för ett litet GAZZ runt om Trelleborg.

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
1.Eddi
2.Cel
3. Mary (swish alltså..)
4. Miggepigge (om han hinner, på hemväg från jobb atm)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA