CeltaniC skrev:2280760Här uppe är det inte helt fel vägar med fast det är fan livsfarligt med alla jävla djur som hoppar fram stup i kvarten!
jo man är lite rädd när man kör på kvällarna
CeltaniC skrev:2280760Här uppe är det inte helt fel vägar med fast det är fan livsfarligt med alla jävla djur som hoppar fram stup i kvarten!
lahi skrev:2277438Startar av sig själv? Det låter ju smidigt Hade jag haft kosingen så hade jag köpt en sådan också, snyggare retrohoj finns inte
Miggepigge skrev:2281292körning på lördag ???
Eddi skrev:2283194jo man är lite rädd när man kör
Jo dom lurar u skogarnaEddi skrev:2283194jo man är lite rädd när man kör på kvällarna
Hehe, så fort gick det väl inte Försöker hålla 50 eller strax under i byn pga att många vet att det är jag som kör den hojen (liiiitet samhälle...), men ibland kan man inte hålla sig Nja, jag hinner tyvärr inte till Eslöv ikväll. Sitter på jobbet till kl 18, och sen har nog fjällan fixat mat till jag kommer hem... så tyvärr, idag kan jag inte. Men det hade varit kul annars En annan dag kanske, jag har snart semester. Jaså, du är här i krokarna? Det är segelflygsäsong nu kanske.. då ser du kanske min farsa på flygklubben. Han är där varje vardagskväll och skruvar på motorkärrorna... Gråhårig, lite mage och glasögon. Flyger rundor lite då och då. Så där har jag varit måååånga gånger. Har kraschat en och annan radiostyrd flygmaskin där ocksåZenit skrev:2283206hördudu du..inte köra så fort förbi pizzerian i ljungbyhed..satt där o käka i förgår ju..ska du till eslöv ikväll (RR)? isf kan vi ju gazza dit sitter på flygplatsen i ljungbyhed nu..
lahi skrev:2283606Hehe, så fort gick det väl inte Försöker hålla 50 eller strax under i byn pga att många vet att det är jag som kör den hojen (liiiitet samhälle...), men ibland kan man inte hålla sig Nja, jag hinner tyvärr inte till Eslöv ikväll. Sitter på jobbet till kl 18, och sen har nog fjällan fixat mat till jag kommer hem... så tyvärr, idag kan jag inte. Men det hade varit kul annars En annan dag kanske, jag har snart semester. Jaså, du är här i krokarna? Det är segelflygsäsong nu kanske.. då ser du kanske min farsa på flygklubben. Han är där varje vardagskväll och skruvar på motorkärrorna... Gråhårig, lite mage och glasögon. Flyger rundor lite då och då. Så där har jag varit måååånga gånger. Har kraschat en och annan radiostyrd flygmaskin där också
Ja för fasen, det går bra att köra lagligt, men det är lite svårt ibland Särskilt när någon åker med, man måste ju låta dem känna på draget. Det brukar räcka med en fullgasrepa, sen vill de inte åka längre. KonstigtZenit skrev:2283895haha ja ok då har jag väll sett honom..o nä de gick inte fort i byn du stanna till mittemot pizzerian bara så jag han reagera på att de va du innan du körde vidare..så de gick tydligen o köra den lagligt
CeltaniC skrev:2283384TGR FORTSÄTTER 8/7 [TGR]
TGR på lördag igen och kommer som sist vara en tur på 10- 12 mil sköna vägar. Vi avslutar i Smygehamn som sist
SAMLING 1/7 12:00 PÅ STATOIL I TRELLEBORG HITTAS HÄR
SAMLINGSPLATS 2 12:30 PÅ STATOIL I SVEDALA HITTAS HÄR
SAMMLING 12:00 || AVFÄRD 12:15 I TRELLEBORG
SAMMLING 12:30 || AVFÄRD 12:45 I SVEDALA
Ni som väljer att ansluta i Svedala missar en del av rundan så det är upp till er om ni vill starta i Trelleborg eller inte.
TGR kommer att ligga på 10-12 mil och kommer att avslutas i Smygehamn
ALLA "SPORTHOJAR" är välkommna att ansluta till rundan!
Vid Regn så tvättas hojen
Skriv upp er så jag vet hur många som kommer att ansluta till TGR och MEDDELA OM NI FÅR FÖRHINDER!
Raijslaiter - Cel
Sisteman - ?
Backup Sisteman -?
1. Cel
2. Miggepigge
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
::MAYBE LISTAN::
Jo dom lurar u skogarna
Mellan så lite snabbareKung Eilert skrev:2286833Hur är tempot?
Körde Nationaldagrundan i JKays pensionärsgrupp och var nöjd med det
CeltaniC skrev:2286867Mellan så lite snabbare
fargo skrev:2287605Hade gillat en runda "hemmaomkring", kan inte av två anlednngar: Sätta kakel, vänster gaffelben läcker någonstans efter snabbrunda på E6:an. Kom gärna igen med nåt runt Trelleborg, då det finns fina vägar i området
Ja o Kommer snartEddi skrev:2288443jag kan inte lördag.... ska köra till gislaved och köra mc med bönder
helt sant
Skall du själv köra då?CeltaniC skrev:2289045Kanske bli åskväder imorrn
får hoppas på att det håller sig till på kvällen
Ni som kan och vill, kom, ni andra kommer nästa Lördag
Zenit skrev:2287751varhe lördag så fixa gaffel o kakel o kom nästa gång
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!