Madeye skrev:2326100Hur hade du tänkt att jag skulle fixa kamrem, generatorrem, servorem, olja och filter själv? Jag har liksom inget bra garage för det!
CeltaniC skrev:2326879Vilken härlig dag, först ett grymt kul Go Cart race på eftermiddagen med en slutlig 2:a plats
Sen MotoGP på kvällen!
En sak till på Tisdag kör jag och de som är intresserade och besöker Hampus i Lund och ger han en suprise visit
doftgran med "bränt däck"-doft kanskeMadeye skrev:2326894
Ska vi ta med oss ngt till honom kanske?
CeltaniC skrev:2326879Vilken härlig dag, först ett grymt kul Go Cart race på eftermiddagen med en slutlig 2:a plats
Sen MotoGP på kvällen!
En sak till på Tisdag kör jag och de som är intresserade och besöker Hampus i Lund och ger han en suprise visit
Zenit skrev:2330870Im back!
hallå alla glada, nu e de man själv som sitter hemma och skriver kom hem för ca. 1h sen tar ju ett tag o läsa igenom tråden. Tack så mycke för alla hälsningar och besök på sjukan det har hjälpt
I nuläget kan jag inte böja mycke nog på benet eller har kraft nog i de att köra hoj så de blir lite lungt nu. Måste ändå ta det lungt i ca. 1 månad för lungan och mjälten så efter det sa jag väll ha trännat benet nog för att leta efter en ny leksak (lååång tid saknar de nu redan :S). Förövrigt så e de bara träning nu så, de ska ta stygnen på måndag och jag har återbesök för benet på tisdag så.
Jätte kul att se alla hälsningar och att vara hemma nu och kunna snacka med er via sh, e ni ute o kör så välkomna förbi om ni känner för de. Hade vat nice o få kolla på en hoj ju då båda mina e borta o depån blivit ett cykel ställ :S
/Hampus
majoon skrev:2330883gött o höra att du kommit hem.. du kunde inte skrivit någon minut tidigare så jag fått svar på mina frågor... lyckades ju skriva samtidigt som dig
då behöver jag bara adress så kommer vi o våldgästar dig om några dar
Hey u! skönt att se att du är hemma och slipper ligga där utan entertainment skönt at se dig här igen och skriva av dig lite.Zenit skrev:2330870Im back!
hallå alla glada, nu e de man själv som sitter hemma och skriver kom hem för ca. 1h sen tar ju ett tag o läsa igenom tråden. Tack så mycke för alla hälsningar och besök på sjukan det har hjälpt
I nuläget kan jag inte böja mycke nog på benet eller har kraft nog i de att köra hoj så de blir lite lungt nu. Måste ändå ta det lungt i ca. 1 månad för lungan och mjälten så efter det sa jag väll ha trännat benet nog för att leta efter en ny leksak (lååång tid saknar de nu redan :S). Förövrigt så e de bara träning nu så, de ska ta stygnen på måndag och jag har återbesök för benet på tisdag så.
Jätte kul att se alla hälsningar och att vara hemma nu och kunna snacka med er via sh, e ni ute o kör så välkomna förbi om ni känner för de. Hade vat nice o få kolla på en hoj ju då båda mina e borta o depån blivit ett cykel ställ :S
/Hampus
När kommer ni ner hit?majoon skrev:2330872fan vad tradigt o höra om olyckan med hampus...
hoppas att han kryar på sig snabbt o blir utan men så han snart kanske (om han fortfarande är sugen) kan börja köra igen...
jag o min bror hade gärna velat åka ner o hälsa på honom nån gång under de kommande dagarna (fler får gärna haka på)...hur gör man för att fixa det?
måste man boka tid eller är det bara o komma o vart ligger han nånstans?
kör försiktigt ni andra så ses vi på vägarna
Zenit skrev:2330870Im back!
/Hampus
Swish skrev:2331774Ingen som vill följa med och nattbada med mej i natt?
Swish skrev:2331774Ingen som vill följa med och nattbada med mej i natt?
Willew skrev:2331862Det e ju helt jävla otroligt att grabbarna inte har öst pm över dig ännu!!!
Dom e nog inte hemma från Gazzet ännu.
Nope not 2nite, not in the moodSwish skrev:2331835Ingen?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|