lahi skrev:2348979Blir det fint väder så ska jag dit och kolla. Får se om jag stöter på dig då! Hoppas du har återhämtat dig bra efter vurpan så du snart är på benen
tack e iaf tillbaka på två hjul nu även om de e rullstol så ändå
lahi skrev:2348979Blir det fint väder så ska jag dit och kolla. Får se om jag stöter på dig då! Hoppas du har återhämtat dig bra efter vurpan så du snart är på benen
Hehe, ja, det är ju bra! Du skulle kanske ta och bygga dig en sådan som på bilden nedan för att stilla värsta "ut och köra"-abstinensen under de, förhoppningsvis mycket få, dagar som är kvar i rullstolen Den där korta vet jag inte något om, men det långa har en lustgasad CBX1000-motor och är god för över 200 km/h. Den har till och med wheeliebars. Det hade väl varit kul?Zenit skrev:2349122tack e iaf tillbaka på två hjul nu även om de e rullstol så ändå
lahi skrev:2349359Hehe, ja, det är ju bra! Du skulle kanske ta och bygga dig en sådan som på bilden nedan för att stilla värsta "ut och köra"-abstinensen under de, förhoppningsvis mycket få, dagar som är kvar i rullstolen Den där korta vet jag inte något om, men det långa har en lustgasad CBX1000-motor och är god för över 200 km/h. Den har till och med wheeliebars. Det hade väl varit kul?
-Rosen- skrev:2351103någon som ska ut till marknaden idag
lahi skrev:2349359Hehe, ja, det är ju bra! Du skulle kanske ta och bygga dig en sådan som på bilden nedan för att stilla värsta "ut och köra"-abstinensen under de, förhoppningsvis mycket få, dagar som är kvar i rullstolen Den där korta vet jag inte något om, men det långa har en lustgasad CBX1000-motor och är god för över 200 km/h. Den har till och med wheeliebars. Det hade väl varit kul?
här är det fint, kom en pytteliten skur men nu skiner solenMadeye skrev:2351109Vet inte om du märkt det Rosen, men det är värsta syndafloden ute nu. I alla fall i Malmö >_<
CeltaniC skrev:2351995Ser inte ut att det finns intresse för TRG imorrn. Ser ut att bli kasst väder med. Vi får se på förmiddagen hur det ser ut.
//Cel
CeltaniC skrev:2352157Ingen fara därför listan finns
Ha det så kul i Köpenhamn!
Nej det blir/blev det inte eftersom intresset var lågt som fanZenit skrev:2352359blir de nåt gazz idag eller för om de blir de kommer jag bort om o säger hej..kanske kan komma förbi o hämnta mina grejer innan osså
CeltaniC skrev:2352938Nej det blir/blev det inte eftersom intresset var lågt som fan
-Rosen- skrev:2352040what a bummer, marknaden sög värre än vanligt och en ordningsvakt gilalde inte mina öl
Zenit skrev:2349122tack e iaf tillbaka på två hjul nu även om de e rullstol så ändå
hehe det beror helt på hur nästa marknad ligger, med lite otur så är jag inte 18 på fredag/lördagenMitra skrev:2352988Kanske beror på att du är 17 och inte 18. Du ska se att till nästa är så är det roligare när du kan dricka med de stora pojkarna
Dam Stright!-Rosen- skrev:2353002hehe det beror helt på hur nästa marknad ligger, med lite otur så är jag inte 18 på fredag/lördagen
men jag gjorde uppror idag genom att köra hojen crosskittad på gatorna (inget moralsnack )
damn it feels good to be a gangstahCeltaniC skrev:2353151Dam Stright!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|