vaknade av smällarna. drömde seriöst att en blixt slog ner i hojen som stod utanför fönstert. henke du vet ju hur det ser ut och kan intyga att hojen är det i särklass minsta föremålet därCeltaniC skrev:2368540Lagom sjukt väder inatt/idag
fy fan!
Ja det kan jag definitivt intyga!-Rosen- skrev:2369157vaknade av smällarna. drömde seriöst att en blixt slog ner i hojen som stod utanför fönstert. henke du vet ju hur det ser ut och kan intyga att hojen är det i särklass minsta föremålet där
utefesten som jag var på ikväll blev inte jättelyckad om vi säger som så, regnade nästan lika mycket som gårCeltaniC skrev:2369186Ja det kan jag definitivt intyga!
Jag vaknade med 2ggr! och jag sover jävlugt tungt, Fy fan vad det small!
Var på Sturup vid 04:00 tiden för att hämta mina föräldrar och satan vad det regnade! fick köra 50km/h på motorvägen! vattenplaning 3ggr och inte fan såg man ett skit ihlr.
Jävla oväder
Med milt uttryck..... ÄGD!-Rosen- skrev:2369722utefesten som jag var på ikväll blev inte jättelyckad om vi säger som så, regnade nästan lika mycket som går
-Rosen- skrev:2369722utefesten som jag var på ikväll blev inte jättelyckad om vi säger som så, regnade nästan lika mycket som går
CeltaniC skrev:2370019Med milt uttryck..... ÄGD!
Zenit skrev:2370270
CeltaniC skrev:2371586fint väder ute nu! ngn som vill ta en liten runda?
Blev ju inget TGR igår så är det fint väder idag så är jag sugenC.Persson skrev:2372011någon som vill köra imorgon? eller det är ju idag(söndag)
haha fortfarande sugenCeltaniC skrev:2372064Blev ju inget TGR igår så är det fint väder idag så är jag sugen
-Rosen- skrev:2372255haha fortfarande sugen
R1 racer skrev:2372874Blir nog inte nåt mer TGR gazz för mig i år,har iförsig bara blivit ett.
Säsongen börjar nog lida mot sitt slut,hinner nog förhoppningsviss med och köra nån runda med polaren men efter den 29 blir det tvärr kanske att ställa av redan.
Zenit skrev:2373145redan? how so?
R1 racer skrev:2373160Ska plocka lite titan race skrot,så till nästa säsong blir det några gram lättare om inte jula maten sinkar det
R1 racer skrev:2372874Blir nog inte nåt mer TGR gazz för mig i år,har iförsig bara blivit ett.
Säsongen börjar nog lida mot sitt slut,hinner nog förhoppningsviss med och köra nån runda med polaren men efter den 29 blir det tvärr kanske att ställa av redan.
sugen på att ta en runda idag? anledning till att jag använda "" igår var för att det regnade satan just när jag skrev detCeltaniC skrev:2372751DAM STRIGHT!
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|