R1 racer
Stick i ögat!
Zenit skrev:2373251jaså har du osså sånt..hur kommer de sig att ditt ska bort?
Sitter lite i vägen och det blir ju vikt besparing oxå
Last edited:
Zenit skrev:2373251jaså har du osså sånt..hur kommer de sig att ditt ska bort?
Kan man deffa hojen så är det no qestion about itR1 racer skrev:2375327Sitter lite i vägen och det blir ju vikt besparing oxå
R1 racer skrev:2375327Sitter lite i vägen och det blir ju vikt besparing oxå
Zenit skrev:2376027okej..mest nyfiken för nu när de kasta in skrot på mig sa de att de kommer sitta hela livet om jag nu inte får prob. med de... trist de ska behöva bort nu innan sommaren e helt slut bara
jag ska köra med motard maffianSwish skrev:2380930Ingen som ska ut och rulla idag?
Och inte med rr då...
-Rosen- skrev:2380937jag ska köra med motard maffian
hmmm jaaaaajaaaaaa ;PSwish skrev:2380941Motarder är ju så låååååångsamma!
Swish skrev:2380930Ingen som ska ut och rulla idag?
Och inte med rr då...
CeltaniC skrev:2381039Jag hinner inte köra innan, kanske en liten liten omväg dit upp men inget annat
Kungen skrev:2380710Är bara du o jag som håller trådarna igång,
hur går det för dig ?
Swish skrev:2381113Okej.. Rr är opersonliga, och överreklamerade.. *påhopp*
Håller med att Eslövs rundan var mycket roligare och Bialitt var inte helt fel näR1 racer skrev:2381248Jag ska nog ut en liten sväng idag
RR jo en o annan gång kan det vara kul men man tröttnar ganska fort på det opersonliga,nån enstaka man känner och sen sprids vi som yra höns efter de dära ca 12-13 milen.
Sen blir det en runda på 12-13 mil högst som avslutar på sjöborakan oftast och folket sprider sig.
Dock var gasen åt Eslövhållet trevligare i sommras och blev lite gemytligare med fiket i Bialitt.
Jag och Ziox sticker från Trelleborg strax innan 17:30 är det tänkt och jag är i alla fall sugen på RR GAZZ idagMadeye skrev:2381429Någon som har en startpunkt idag, eller kanske något ställe som passeras i närheten av Malmö?
Jag har kört för första gången på en vecka idag, och jag är sugen som ffffasen nu. Hålle rpå med käk, sen är jag redo i princip. Mellan/Lagom långsam körning...?
R1 racer skrev:2386324Har TGR dött ut eller vi Trelleborgare som allmänt är ett släkte för oss själva
Zenit skrev:2386350vet inte...verkar ju helt segt..henke skärpning
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |