Don Danielsan
Ny medlem
Eddi skrev:2197211hahah vilka snygga bodybuildare med gaydräckt på som står och spänner sig på bilderna....
Du eddi.. tror inte det är dräkten som gör dig gay....
Eddi skrev:2197211hahah vilka snygga bodybuildare med gaydräckt på som står och spänner sig på bilderna....
Don Danielsan skrev:2197453Du eddi.. tror inte det är dräkten som gör dig gay....
CeltaniC skrev:
Treble skrev:2198885Kul att se så många Trelleborgare här
Jag driver numera Hansens Motors "gamla" verkstad. Det nya namnet är Treble's MC-Service. Har en del speciall verktyg till gafflar mm.
Kan ordna hem till dom flesta märken, däck oljor filter o bromsbelägg mm har jag som regel inom 1-2dagar. Kom in o hälsa på!
Om ni refererar till denna tråd när ni skall handla så lovar jag att ge er ett bra Rabatterat pris!
Tel: 0410-46009
Själv kör jag en Aprilia RS250 -00, i 250SP serien.
Mycke skoj nu i sommar!
MVH David Treble-Read
Good 2 knowTreble skrev:2198885Kul att se så många Trelleborgare här
Jag driver numera Hansens Motors "gamla" verkstad. Det nya namnet är Treble's MC-Service. Har en del speciall verktyg till gafflar mm.
Kan ordna hem till dom flesta märken, däck oljor filter o bromsbelägg mm har jag som regel inom 1-2dagar. Kom in o hälsa på!
Om ni refererar till denna tråd när ni skall handla så lovar jag att ge er ett bra Rabatterat pris!
Mycke skoj nu i sommar!
MVH David Treble-Read
Mycke skoj nu i sommar!
MVH David Treble-Read
CeltaniC skrev:2201009Jag å ZioX tar en runda till Lund, 0733-019220
Mycke skoj nu i sommar!
MVH David Treble-Read
R1 racer skrev:2200319Kanon!
Är inte gubben själv kvar då i verksamheten,Micke Hansen?
Och springer där än "skolelever" som tycks vara billig arbetskraft.
Ibland har man varit förundrad om man skulle våga lämna in en skoter,mc där.
Men det är gött,nya friska tag David.
Kommer mer än gärna över och handlar hos dig/Er till schyssta priser.
Vi i Trelleborg söker även någon bra däckkrängare till scysst pris inkl balansering.
Säg vad kan du ge oss för pris på däckbyte om man kommer in med lös fälg o vill kränga på beg bandäck tex?
Där man slipper få fälgen uppskapad,nämligen fått det på en lokal däckfirma....men men det fick dom fixa men våga sen åter inte byta däck.
Eddi skrev:2201311vill med!!!!!!!!!
kommer nog förbi en runda och hälsa på!
TO LATE BIATCH!Eddi skrev:2201311vill med!!!!!!!!!
kommer nog förbi en runda och hälsa på!
ZioX skrev:2202207Var en mkt nice tur .....Gick sån fan på hemvägen och 200g burger whit fries e inte hel fel
Du har inget val! FIXA! du ska hinnamajoon skrev:2202218själv har man kört hem bettan idag till föräldrarna....
...nu har jag fått av allt krimskrams så imorrn ska ventilkåpan upp o sen så ska kamkedjespännaren spännas....wish me luck!!
måste fan hinna klart till mc-kortegen imorrn o onsdagsgazzet....men det borde (ta i trä eller vad det nu e man säger) inte vara några problems
CeltaniC skrev:2202677
Du har inget val! FIXA! du ska hinna
R1 racer skrev:2202962Håller vädret i sej så kör jag en sväng från Trellehåla.
Dock hoppar jag över Malmö,ligga o assa bakom haschmopeder i en kortege är en risk för man somnar och orsakar en mass krock..he he.
Nån annan som är sugen?
Blir nog mindre grupp och i lagom raskt tempo på slumpmässiga vägar och mål.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|