Trelleborg GAZZ tråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Morgondagen TG kommer ställas in då cel ska rejka runda inför nat. rudan o min hoj klyddar mer ön jag trodde...så sorry...vi e tillbaka nästa lördag istället :)

/Zenit

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Honda
Swish skrev:
2209461 Morgondagen TG kommer ställas in då cel ska rejka runda inför nat. rudan o min hoj klyddar mer ön jag trodde...så sorry...vi e tillbaka nästa lördag istället :)

/Zenit
Okej..Men jag skall satan ta mig ut o Gazza imorgon så om det e någon som e sugen så e det bara att säga till.
Swish det e bara undanflykter :tungan

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
blueblade skrev:
2209709 Okej..Men jag skall satan ta mig ut o Gazza imorgon så om det e någon som e sugen så e det bara att säga till.
Swish det e bara undanflykter :tungan

Swish har inte sagt nåt ju...orka bara inte byta konto när hon va inloggad :tungan min ska felsökas imorn o får jag igång den ska jag så klart testköra en liten sväng..antagligen liten dock så får se om jag skriver här eller inte.. :3freak känns ju mindre lönt om man bara köär istan

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Zenit skrev:
2209894 Swish har inte sagt nåt ju...orka bara inte byta konto när hon va inloggad :tungan min ska felsökas imorn o får jag igång den ska jag så klart testköra en liten sväng..antagligen liten dock så får se om jag skriver här eller inte.. :3freak känns ju mindre lönt om man bara köär istan

Kör man en Suzuki GS500BS så får man vara beredd på överaskningar :D

(BS=broomstick)

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
El Garto skrev:
2209899 Kör man en Suzuki GS500BS så får man vara beredd på överaskningar :D

(BS=broomstick)

nu va du bra lustig va :fatta!

dessutom missa du "E" så de blir en GS500EBS SE :hihi
SE kan ni ju själva gissa på men tänkte in second edition iaf :D

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Honda
Zenit skrev:
2209894 Swish har inte sagt nåt ju...orka bara inte byta konto när hon va inloggad :tungan min ska felsökas imorn o får jag igång den ska jag så klart testköra en liten sväng..antagligen liten dock så får se om jag skriver här eller inte.. :3freak känns ju mindre lönt om man bara köär istan
Ursäkta mig då? :brinnerup

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
27 mil... galna... ska aldrig köra mer nu sedan polisen tog mig i onsdags... har sålt hojen och ska köpa mig en traktor!!!!!

Så jag ligger sist nu mere när vi ska ut och gazza.... fast ska turbo trimma traktorn i för sig... 1432 Hästkrafter på 2 meter i diameter däcken!

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Eddi skrev:
2211378 27 mil... galna... ska aldrig köra mer nu sedan polisen tog mig i onsdags... har sålt hojen och ska köpa mig en traktor!!!!!

Så jag ligger sist nu mere när vi ska ut och gazza.... fast ska turbo trimma traktorn i för sig... 1432 Hästkrafter på 2 meter i diameter däcken!

hahaha :rofl hur gick de i ons. de ble inget av de va? eller fatta jag de fel :va

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Eddi skrev:
2211378 27 mil... galna... ska aldrig köra mer nu sedan polisen tog mig i onsdags... har sålt hojen och ska köpa mig en traktor!!!!!

Eddi har ändrat sig och ska bara bli en korvkiosksposer nu :D :7peta

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
CeltaniC skrev:
2211552 Eddi har ändrat sig och ska bara bli en korvkiosksposer nu :D :7peta

hehe klart!!! alla brudar vill ha en om man har en traktor

Nej fick ingen böter.. bara en liten ut skällning :tomten

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Eddi skrev:
2211561 hehe klart!!! alla brudar vill ha en om man har en traktor

Nej fick ingen böter.. bara en liten ut skällning :tomten
Hörde rykten om han skällde ut dig pga din GAYPOSE på hans brors hoj som stod parkerad på torget i Ystad för en vecka sedan.

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
CeltaniC skrev:
2211651 Hörde rykten om han skällde ut dig pga din GAYPOSE på hans brors hoj som stod parkerad på torget i Ystad för en vecka sedan.

jag hörde polisen fick en eddi singnatur på bilden o de va så böterna lyckades försvinna :confused:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Zenit skrev:
2211661 jag hörde polisen fick en eddi singnatur på bilden o de va så böterna lyckades försvinna :confused:

:hihi Hatar er alla! Nej han stanna mig för att han ville byta sin polisbil mot men äckligt feta mc, för jag körde på bakhjulet i 2 mil och stod uppe på fram hjulet. Han tyckte det var så fräckt så han ville ha den.

Så nu kör jag polisbil i stället :banana

körning idag?

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
SAMLING!

tänkte 07:30 på statiol tommarpsvägen 6 juni avfärd 07:40 till Eslöv raka spåret 108 osv.

1. Zenit
2.
3.
4.
5.

kom igen nu alla ska ju dit så :)

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Honda
En fråga bara, jag skulle uppskatta om man kunde köra med någon till Eslöv
på Tis eftersom jag inte e något ess på att hitta rätt. :pannkyss :tummenupp

Zenit skrev:
2213067 SAMLING!

tänkte 07:30 på statiol tommarpsvägen 6 juni avfärd 07:40 till Eslöv raka spåret 108 osv.

1. Zenit
2.
3.
4.
5.

kom igen nu alla ska ju dit så :)

Ooooopss :brinnerup
Såg inlägget för sent...
Kör ni förbi Svedala? Isåfall kan jag möta upp er vid idrottsplatsen som sist! :Bugar

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA