Okej..Men jag skall satan ta mig ut o Gazza imorgon så om det e någon som e sugen så e det bara att säga till.Swish skrev:2209461Morgondagen TG kommer ställas in då cel ska rejka runda inför nat. rudan o min hoj klyddar mer ön jag trodde...så sorry...vi e tillbaka nästa lördag istället
/Zenit
blueblade skrev:2209709Okej..Men jag skall satan ta mig ut o Gazza imorgon så om det e någon som e sugen så e det bara att säga till.
Swish det e bara undanflykter
Zenit skrev:2209894Swish har inte sagt nåt ju...orka bara inte byta konto när hon va inloggad min ska felsökas imorn o får jag igång den ska jag så klart testköra en liten sväng..antagligen liten dock så får se om jag skriver här eller inte.. känns ju mindre lönt om man bara köär istan
El Garto skrev:2209899Kör man en Suzuki GS500BS så får man vara beredd på överaskningar
(BS=broomstick)
Ursäkta mig då?Zenit skrev:2209894Swish har inte sagt nåt ju...orka bara inte byta konto när hon va inloggad min ska felsökas imorn o får jag igång den ska jag så klart testköra en liten sväng..antagligen liten dock så får se om jag skriver här eller inte.. känns ju mindre lönt om man bara köär istan
blueblade skrev:2210721Ursäkta mig då?
Eddi skrev:221137827 mil... galna... ska aldrig köra mer nu sedan polisen tog mig i onsdags... har sålt hojen och ska köpa mig en traktor!!!!!
Så jag ligger sist nu mere när vi ska ut och gazza.... fast ska turbo trimma traktorn i för sig... 1432 Hästkrafter på 2 meter i diameter däcken!
Eddi har ändrat sig och ska bara bli en korvkiosksposer nuEddi skrev:221137827 mil... galna... ska aldrig köra mer nu sedan polisen tog mig i onsdags... har sålt hojen och ska köpa mig en traktor!!!!!
Så jag ligger sist nu mere när vi ska ut och gazza.... fast ska turbo trimma traktorn i för sig... 1432 Hästkrafter på 2 meter i diameter däcken!
CeltaniC skrev:2211552Eddi har ändrat sig och ska bara bli en korvkiosksposer nu
Hörde rykten om han skällde ut dig pga din GAYPOSE på hans brors hoj som stod parkerad på torget i Ystad för en vecka sedan.Eddi skrev:2211561hehe klart!!! alla brudar vill ha en om man har en traktor
Nej fick ingen böter.. bara en liten ut skällning
CeltaniC skrev:2211651Hörde rykten om han skällde ut dig pga din GAYPOSE på hans brors hoj som stod parkerad på torget i Ystad för en vecka sedan.
Zenit skrev:2211661jag hörde polisen fick en eddi singnatur på bilden o de va så böterna lyckades försvinna
CeltaniC skrev:2212831DET ÄR MOTOGP!
Zenit skrev:2213067SAMLING!
tänkte 07:30 på statiol tommarpsvägen 6 juni avfärd 07:40 till Eslöv raka spåret 108 osv.
1. Zenit
2.
3.
4.
5.
kom igen nu alla ska ju dit så
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|