Trelleborg GAZZ tråden

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
blueblade skrev:
2213087 En fråga bara, jag skulle uppskatta om man kunde köra med någon till Eslöv
på Tis eftersom jag inte e något ess på att hitta rätt. :pannkyss :tummenupp

Ooooopss :brinnerup
Såg inlägget för sent...
Kör ni förbi Svedala? Isåfall kan jag möta upp er vid idrottsplatsen som sist! :Bugar

det går bra..vet ej hur lång tid de tar mellan trelle o svedala men ja vi kör ju 08:40 så e du klar när vi kommer förbi direkt? idrottsplatsen.. :va fottbollsplanen på vänster sida??

EDIT: e ingen höjdare på att hitta heller men ska nog kunna fixa så vi kommer fram i tid..fixar karta/vägbesk. nu :hihi

EDIT2: lättaste o snabbaste vägen e ju tidigt o blir långt så skiter i kurviga omvägar... 108-E22-113

Last edited:

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
Zenit skrev:
2207923 Skriv upp er på listan så vi ser!
Då jag igentligen måste fixa skor till studenten vill jag ha ett par namn på listan iaf för att dyka upp..vill ha detta lika standard lördagar som RR på onsdagar o TT på tisdagar så letar gärna skor söndag istället..så upp med er nu..

TRELLEGAZZ 3/6 SAMLING 12:00 på Statoil!

1.Zenit
2.Miggepigge
3.
4.
5.
6.
7.
9.
10.

Jepp jag ska med

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
SAMLING!

tänkte 07:30 på statiol tommarpsvägen 6 juni avfärd 07:40 till Eslöv raka spåret 108->E22->113

1. Zenit
2. Miggepigge
3. blueblade (ansluter i svedala)
4.
5.
6.

kom igen nu alla ska ju dit så :)

Last edited:

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Honda
Eddi skrev:
2213577 om någon missat
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=119048

Kan hämta mig i lund känns kankse inte lönt hehe
Nykter ännu :fyllisar :hihi

Zenit skrev:
2213136 det går bra..vet ej hur lång tid de tar mellan trelle o svedala men ja vi kör ju 08:40 så e du klar när vi kommer förbi direkt? idrottsplatsen.. :va fottbollsplanen på vänster sida??

EDIT: e ingen höjdare på att hitta heller men ska nog kunna fixa så vi kommer fram i tid..fixar karta/vägbesk. nu :hihi

EDIT2: lättaste o snabbaste vägen e ju tidigt o blir långt så skiter i kurviga omvägar... 108-E22-113
Jep, det stämmer jag står där o väntar på er. :)
Tar inte mera än 10min tror jag. :banana
Så jag kommer vara där kl 7:50 ungfär.. :yoparty

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Zenit skrev:
2213067 SAMLING!

tänkte 07:30 på statiol tommarpsvägen 6 juni avfärd 07:40 till Eslöv raka spåret 108 osv. kom igen nu alla ska ju dit så :)
Då går jag upp, crazy fuck! :trött :trött :trött

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Eddi skrev:
2213935 hehe nä men snackade med en kille jag körde med idag som inte hade sett att det skulle vara.... finns skuma folk =)

Miggepigge hade osså missat fick sagt till honom innan så bra du länka :)

Last edited:

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Zenit skrev:
2213889 måste ju hinna i tid..samling där 08:30 o 6mil dit så 07:40 får man ändå gazza hyffsat om man vill hinna tanka där :3freak
Ja det innebär att då vill vi att folket ska börja komma, inte att alla 100 kommer 08:30 då blir det panik på tankningarna :) jag kommer strax innan 09:00 är det tänkt :)

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
CeltaniC skrev:
2213998 Ja det innebär att då vill vi att folket ska börja komma, inte att alla 100 kommer 08:30 då blir det panik på tankningarna :) jag kommer strax innan 09:00 är det tänkt :)

hehe stimmt men om alla gör de blir de osså panik samt att vi ju hämntar folk på vägen..men de har jag sagt till dig..men nu vet alla andra de med :D

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
GSX-R 750
Jag ansluter i stp, antar att ni kör förbi statoil där.. När ska jag vara där typ??

Men när vi kommer till lund så tar vi väl ändå e22 till gårdstånga och sedan vidare till eslöv eller??

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
bjorasen skrev:
2214141 Jag ansluter i stp, antar att ni kör förbi statoil där.. När ska jag vara där typ??

Men när vi kommer till lund så tar vi väl ändå e22 till gårdstånga och sedan vidare till eslöv eller??

hmm stp :confused: gårdstånga :confused: men jo vi svänger av 108an ut på e22an o sen 113 om jag kolla rätt på kartan o minns rätt nu :näsblod

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
GSX-R 750
Zenit skrev:
2214144 hmm stp :confused: gårdstånga :confused: men jo vi svänger av 108an ut på e22an o sen 113 om jag kolla rätt på kartan o minns rätt nu :näsblod

Ok men det är samma väg som jag tänkte då :) Hur blir det med tiden i stp (Staffanstorp) då?

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
blueblade skrev:
2213974 Ses på tis hoppar du på i lund eller i Sve :) :tummenupp

tänkte hoppa på i lund. Kan ni inte köra upp till macken tror det är tatoil på norra fäladen vid mc donalds. Är ju inte långt ifrån rundellen som vi änd¨å ska köra på sedan till eslöv. Vilken tid så fall?

Och om ni inte kommer dit.. ja då kan ni dra er i röven era jävla svin...

annars ni är sååå snälla!! :3freak

Ooops

Dödsfruktan är värre än själva döden.
Gick med
27 Dec 2005
Hoj
svart sebeärr 600
Eddi skrev:
2214756 tänkte hoppa på i lund. Kan ni inte köra upp till macken tror det är tatoil på norra fäladen vid mc donalds. Är ju inte långt ifrån rundellen som vi änd¨å ska köra på sedan till eslöv. Vilken tid så fall?

Och om ni inte kommer dit.. ja då kan ni dra er i röven era jävla svin...

annars ni är sååå snälla!! :3freak

Jag kan plocka upp dig annars.. statoil södra avfarten om du vill.. o du e en pussy om du inte kör uuuuilieracing med mig idag.. finns på mobilen ska till banken nu ciaooo

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
GSX-R 750
M@rre74 skrev:
2215047 Joinar gärna från Lund jag med....Hur dax e det tänkt??

Jag ska möta upp trellehulla gänget i staffanstorp tänkte jag så var där vi 8 så kör vi med dom eller så kan ju vi ha följe om vi nu skulle missa dom.. Sen kan vi hämta upp Eddi på vägen också... :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA