Ja för dom är det som att "die as a hero"dom jävlarna gör ont att få i huvudet..... dom måste vilja dö alltså!
blev 30 mil idag!
Ja för dom är det som att "die as a hero"dom jävlarna gör ont att få i huvudet..... dom måste vilja dö alltså!
Vill bara säga hej till alla, ny på forumet. Flyttar tillbaks till Trelleborg efter 4 år i sandlådan. Tar med min R1:a som jag tror kommer att trivas föträffligt i det skånska klimatet. ser fram emot många gazz i sommar
Peter
Vill bara säga hej till alla, ny på forumet. Flyttar tillbaks till Trelleborg efter 4 år i sandlådan. Tar med min R1:a som jag tror kommer att trivas föträffligt i det skånska klimatet. ser fram emot många gazz i sommar
Peter
Hoj o bohag just nu i en container ute på nån ocean. Kan ej köra förrän i Juni. Får ta igen missad tid då
R1 Racer, varför sålde du den? Bytt till annat? Finns inget bättre
Peter
Fick väl ett släpp nånstans
Nja jag vet inte,lite kluven och sugen på att prova något nytt.
Lutar åt nån offroad hoj kanske.
Får man fråga vart du flytta från,hoj o bohag ute på havet....ja då är det långväga förmodar jag?
!!!HHHHHAAAAAAALLLLLÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!
Fan,har alla slutat köra i trelle
Nu får ni vakna lite va? Jaja sköt om er
Jag har tyvärr ingen erfarenhet av Bikshop som konsument. Dålig stil, finns faktiskt en annons här på SH ju från Bikeshop. Ring hela tiden under en dag och skicka mail, kommer du inte fram då så kan du hänga ut affären här på SH. Det lär iaf få ägarna att reagera iom att swedie har dom som annonsör/bikeshop betalar $$$ för den med och inte vill dom ha dålig reklam så här precis..Någon som haft problem med Bikeshop ??
jag har handlat där och dom strular som fan... köpte grejer för 3 papp. gick glad i hågen och hämtade ut grejerna så var hälften restat och hälften fel!!! så nu ligger jag ute med pengar och fel grejer, så satans störigt... har mailat och snackat med killen, men han svarar inte på när jag får resten av grejerna... så nu tänkte jag hänga ut han här... och kanske skapa en ny tråd om det oxo... får se... kanske elakt.. men va fan. kunderna ska fan skötas... !
eller ?
Jag har tyvärr ingen erfarenhet av Bikshop som konsument. Dålig stil, finns faktiskt en annons här på SH ju från Bikeshop. Ring hela tiden under en dag och skicka mail, kommer du inte fram då så kan du hänga ut affären här på SH. Det lär iaf få ägarna att reagera iom att swedie har dom som annonsör/bikeshop betalar $$$ för den med och inte vill dom ha dålig reklam så här precis..
om ngt fortfarande inte händer går du vidare till ARN!
The bitches gotta pay!
//Cel oao
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum