är det avundsjuka... det luktar ända hit!!
är ändå kallt här hemma då...
jaså.. trodde du skulle åka nu till spanien.. när är det du ska åka då?
är det avundsjuka... det luktar ända hit!!
är ändå kallt här hemma då...
jaså.. trodde du skulle åka nu till spanien.. när är det du ska åka då?
klart jag ska åka, först hultsfred å dricka bier med start i morrn... sen spanien nästa måndag, och DÅ är det kallt här hehehe
I see dead ppl....
i see dead TG trådar......
Vad säger ni om att ta en tur i morgon(fre) om vädret vill. vet inte vilken tid som passar er... jag kan från klockan 10 och frammåt. så kom med ett bra förlslag på när och vart vi ska samlas
Vad säger ni om att ta en tur i morgon(fre) om vädret vill. vet inte vilken tid som passar er... jag kan från klockan 10 och frammåt. så kom med ett bra förlslag på när och vart vi ska samlas
nmja jag är sugen.. är dock i lund nu men kanske kan ta hojen ner till trelleborg
kör till trelleborg med hojen nu.. någon som vill köra senare så säg till kommer nog köra lite själv nu fram till 6 runt i trelleborg.. ser ni mig "en gul camel hoj" så kör bara i fatt mig och helljusa mig så stannar jag....
Crap, jobbar fram till 19:00kör till trelleborg med hojen nu.. någon som vill köra senare så säg till kommer nog köra lite själv nu fram till 6 runt i trelleborg.. ser ni mig "en gul camel hoj" så kör bara i fatt mig och helljusa mig så stannar jag....
Kan inte i helgenJaha då får väl jag ta och styra upp något...
hade tänkt mig att dom som vill åka en liten sväng i morgon (Lördag) samlas kl 12:00 macken på ICA Maxis parkering i trelleborg om vädret tillåter... hoppas det är många som kan och vill följa med... alla är såklart välkommna
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|