jag är på!! aldirg någon som vill med bara :=((
vad säger ni om att köra i helgen????
Jovisst, på lördag om det är bra väder, och om du vill ha med mig och min moppe.
jag är på!! aldirg någon som vill med bara :=((
vad säger ni om att köra i helgen????
Jag jobbar på lördag, och ska åka och grilla på kvällen. Men på söndagen vill jag köra!
Jovisst, på lördag om det är bra väder, och om du vill ha med mig och min moppe.
ja lördag ska det nog ändå regna.... men söndag tycker jkag låter skit bra om det nu är uppehåll........ någon speciell tid?
tjenare!! ja för fan klart du ska me!!! vill se din moppe hehe den är ju grymt snygg!!!
Ska försöka få med hela jobbet tänkte jag.. men väntar på bättre väder först innan jag skickar ut mail om det. Erik och dennis är med i alla fall.. om du träffat dom
me need new bike and license
ja lördag ska det nog ändå regna.... men söndag tycker jkag låter skit bra om det nu är uppehåll........ någon speciell tid?
tjenare!! ja för fan klart du ska me!!! vill se din moppe hehe den är ju grymt snygg!!!
Ska försöka få med hela jobbet tänkte jag.. men väntar på bättre väder först innan jag skickar ut mail om det. Erik och dennis är med i alla fall.. om du träffat dom
Helst inte på morgonen, ska på grillkväll med mina flickor på lördagkväll!
det hade vatt sjukt kul om du fick ihop alla från jobbet!
På söndag skall jag jobba, med både Erik & Dennis, så du kan ju snacka med dem, så kan dem ta sina hojar till jobbat om dem vill. Sen kan vi ju köra direkt efter det och möta dig någonstans eller dylikt, bara en idé.
låter skit bra! synd jag inte såg det förräns nu heheh.... har inte varit hemma i helgen ändå. Men är ledig måndag och tisdag. Så vill folket köra då är jag med
Jag kan köra en runda, dock måste moppen in på service idag, runt 5 tiden.
tja... ingen ska tydligen ut idag. Har skrivit i lunda tråden. Se om några ska ut.. kolla där
Fan va tråkiga alla är, ring Erik och Dennis och fråga ifall dem skall med ut.
Annars får man väl ta en runda själv.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |