Slipstream
Onödigt spännande när de försöker slipstreama en hoj däremot.
Slipstream
Blir väl så i framtiden att man ska kunna "låsa" farthållaren på bilen framför och slipstreama för att spara på bränslet.
Något jag noterat på senare tid är att många svenssonbilar med deformationszoner monterat jetteheftiga bågar i fronten som ser ut att kunna stå pall för en älgimpakt bortsett från att de är monterade i just deformationszonen..
Något jag noterat på senare tid är att många svenssonbilar med deformationszoner monterat jetteheftiga bågar i fronten som ser ut att kunna stå pall för en älgimpakt bortsett från att de är monterade i just deformationszonen..
Gangnam Style med Psy. Visserligen på väg ut nu, men den platsar här.
Vad är det med denna låt som får den att uppmärksammas över hela världen?
En fet korean, ett språk som ingen begriper, och technosounds från tidigt 90-tal.
Ett mysterium. Låten är ju beyond kass
Den söta koreanskan i videon är säkert delvis skyldig, resten kommer väl av att det är hippt att gilla en låt från ett såpass okänt land (rent musikaliskt) som Korea... Tänk lite "I liked Korean music long before it got popular"...
Kanske för att det är lättare och billigare att ta traktorkort än att ta AM-kort (beroende på hur man ser på det)? Dessutom är en begagnad A-traktor kanske billigare än en moppebil.Jag tycker att man ser fler och fler Epor/A-traktorer på vägarna... Sett dem vid tre tillfällen bara idag (och då var jag ändå bara ute på vägarna i typ en timme), ganska säker på att två av tillfällena var samma jävla traktor. Stoppar ju trafiken totalt då de är så satans slöa och tar upp precis hela vägbanan vilket försvårar/omöjliggör omkörning beroende på vägtyp... Ska dessa fanskap till väglöss bli populära nu igen!?
Kanske för att det är lättare och billigare att ta traktorkort än att ta AM-kort (beroende på hur man ser på det)? Dessutom är en begagnad A-traktor kanske billigare än en moppebil.
Gangnam Style med Psy. Visserligen på väg ut nu, men den platsar här.
Vad är det med denna låt som får den att uppmärksammas över hela världen?
En fet korean, ett språk som ingen begriper, och technosounds från tidigt 90-tal.
Ett mysterium. Låten är ju beyond kass
Kanske för att det är lättare och billigare att ta traktorkort än att ta AM-kort (beroende på hur man ser på det)? Dessutom är en begagnad A-traktor kanske billigare än en moppebil.
Jag blir lite småförbannad när jag tänker på mopedbilar.Tar man am kort får man köra traktor.
Vilka föräldrar väljer att deras barn hellre sitter i en plastkorg som kallas mopedbil och som kostar skjortan eller på en trimmad scooter när de kan sitta varmt och säkert i en bil som är reggas för 30 km/h?
Det konstiga är att a-traktorn är väldigt ovanligt på landet sär jag bor, medan de finns i större antal inne i de större samhällena...
Vad är det för fel på en vanlig traktor då?
Vad är det för fel på en vanlig traktor då?
HEN.
Det värsta är att fenomenet börjar få genomslag. Det är fan inte sant. Vilken idiot var det som klämde denna ide? Garanterat nån vänstersympatisör i sjalar och annan skit.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|