Tommy.exe
Guest
Dansa pausa dansa pausa
Bajsa pausa bajsa pausa
Du och min treåring är själsfränder.
Dansa pausa dansa pausa
Bajsa pausa bajsa pausa
Dansa pausa dansa pausa
Bajsa pausa bajsa pausa
Du och min treåring är själsfränder.
En klar trend som kommer att komma under senhösten 2012 är dom nya mobilerna , såkallade "smartphones" , alltså en mobiltelefon utan knappar , dom nya modellerna har en "touch screen" , alltså du styr telefonens funktioner med att bara peka på skärmen !!
Låter spännande. Har du nån källa på det?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Utvecklingen går framåt.Snart börjar de väl med bärbara datorer medNja , jag hörde 2 killar prata om det i matvarukön (båda hadde glasögon och pennor i bröstfickan=100% tillförlitligt) som pratade om den nya tekniska revolutionen
En klar trend som kommer att komma under senhösten 2012 är dom nya mobilerna , såkallade "smartphones" , alltså en mobiltelefon utan knappar , dom nya modellerna har en "touch screen" , alltså du styr telefonens funktioner med att bara peka på skärmen !!
Att bilister ligger i arslet på en mil efter mil på landsvägen när man kör bil även när det är tomt på vägen med andra bilar och plats att köra om/tvåfiligt. Vad är vitsen, sällskapsjuka?
Slipstream
Missuppfattad samåkning.Att bilister ligger i arslet på en mil efter mil på landsvägen när man kör bil även när det är tomt på vägen med andra bilar och plats att köra om/tvåfiligt. Vad är vitsen, sällskapsjuka?
Man kan ju allitd bromsa till lite... för skojs skull...
Jag brukar bara sänka farten successivt tills de kör om, så är störmomentet borta. Märkliga är att de aldrig kör fortare än man själv gör.
Ett extraljus monterat bakåt funkar oxåMan kan ju allitd bromsa till lite... för skojs skull...
Missuppfattad samåkning.
Ett extraljus monterat bakåt funkar oxå
Dansa bajsa dansa bajsa
Det var min 2,5-åring som knäckte den!
Han är ett snille!
Att bilister ligger i arslet på en mil efter mil på landsvägen när man kör bil även när det är tomt på vägen med andra bilar och plats att köra om/tvåfiligt. Vad är vitsen, sällskapsjuka?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|