Jag har noterat att korpulenta damer benämner sig själva som "cupcake" för att ge midjeväskan en lätt bettibop/råkkabillyfierad positivitet...
Jag har noterat att korpulenta damer benämner sig själva som "cupcake" för att ge midjeväskan en lätt bettibop/råkkabillyfierad positivitet...
Att uppvisningsjogga i rusningen där alla går är en trend jag inte begriper.
Actionkameror!
Jag håller med, samtidigt som det är ett problem för mig själv. För att komma bort till min joggingrunda så måste jag springa förbi en av Stockholms trendigaste gator. Jag kan tänka mig att det är så för fler, och i så fall är det ju inte 100% uppvisningsjogga
Actionkameror!
Alla skall ha en att filma sina liv med så att man kan visa andra vilket häftigt liv man lever.
Jag har också en, men den används inte så ofta. Kanske är mitt liv inte tillräckligt ballt.
Eller vanliga systemkameror.
Jag har en, som jag använder på fester och tar suddiga kort
För att inte tala om hur de sedan besudlar Youtube med tio minuter långa klipp med skakiga hjälmkamerabilder som antingen visar bara himmel eller mark ackompanjerat av ett par slumpvis valda låtar med "hård" musik. Något som knappt mer än deras närmaste kompisar möjligtvis kan tycka vara spännande.Actionkameror!
Alla skall ha en att filma sina liv med så att man kan visa andra vilket häftigt liv man lever.
Jag har också en, men den används inte så ofta. Kanske är mitt liv inte tillräckligt ballt.
Mina "vänners" aktivitet på facebook har minskat betydligt, det är glest mellan statusuppdateringar och bilder jämfört med förut. Vissa orkar inte ens bemöda sig att :gilla längre. Visserligen verkar de flesta fortfarande göra allt för att visa vilket perfekt liv man lever, men i minskad omfattning som sagt.
Hoppas skiten går i graven snart.
Jag var på vippen att köpa en häromveckan, men insåg att jaghäll på att göra ett dyrt misstag. Köpte den bästa kompakten jag kunde hitta (och ha råd med) istället.
En kamera som man aldrig tar med sig är en dålig kamera.
Jag var på vippen att köpa en häromveckan, men insåg att jaghäll på att göra ett dyrt misstag. Köpte den bästa kompakten jag kunde hitta (och ha råd med) istället.
En kamera som man aldrig tar med sig är en dålig kamera.
Men nu har man ju alltid kameran med sig via telefonen så därmed ser jag inte meningen med en kompaktkamera? Däremot ser jag en mening med bättre kamera för enstaka tillfällen.
Nu äger jag själv bara en gammal 2 mp kompaktkamera men en systemkamera är ju lockande för mig.
Japp. Kompaktkamerorna är på väg att försvinna. Just för att i stort sett alla har en mobil med inbyggd kamera, kamerorna i mobilerna blir allt bättre för varje år som går och man har alltid med sig sin mobiltelefon.Men nu har man ju alltid kameran med sig via telefonen så därmed ser jag inte meningen med en kompaktkamera? Däremot ser jag en mening med bättre kamera för enstaka tillfällen.
Nu äger jag själv bara en gammal 2 mp kompaktkamera men en systemkamera är ju lockande för mig.
Handla en kompakt systemkamera dårå.
Jag tänkte precis likadant som dej, att man aldrig kommer att kommer att ha med en klumpig systemkamera.
Men dom nya kompakta kamerorna är bra.
Jag handlade en sony nex3, kostar bara 3000 på netonet.
Tok nöjd.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |