Haha. Kanske inte ett helt nytt påfund, men onepiece...... Känner en snubbe som tjänat två millar på att sälja såna. För den första köpte han en flong Ferrari
En halv då ? du får ingen Ferrari för en miljon..
Haha. Kanske inte ett helt nytt påfund, men onepiece...... Känner en snubbe som tjänat två millar på att sälja såna. För den första köpte han en flong Ferrari
En halv då ? du får ingen Ferrari för en miljon..
Att köpa en Ferrari för sin första miljon är så förort det kan bli. Ingen jag känner, nästan, skulle komma på något så WT
Well. Det var inte hans första miljon, men den första han tjänade på att sälja 1pc.
Oavsett så borde han ställas inför en folktribunal för det flagranta övergreppet på nationens välbefinnande. Glömmer aldrig första gången jag såg en vuxen man i sparkdräkt.
Vad säljer din polare me? vuxenblöjor? Vuxenbarnvagnar? Vuxen-napp kanske?
Plus att man får ingen Ferrari för en miljon, mäjligen i förorten.
Fy fan vad förort
Låt mig gissa, för den andra köpte han en Breitling med krokodilarmband, en >60" LCD på Elgigantgen, en Pitbull och 6 rok i Husby?
Unisexoverallens återkomst. Jag kan ju kanske förstå den person som har en onepiece när den sitter hemma och degar. Men när det är någon som har den på sig när den är ute och handlar så börjar man ju undra hur det är ställt uppe i järnkontoret på människan (nu pratar jag vuxna alltså). Och kombinerat med foppatofflor och pilotbrillor på en 190cm man så har personen i fråga lyckats hitta ett ännu effektivare sätt att se ut som en jättebebis än om den hade gått omkring i snickarbyxor.1pc är ju skitbra. Ungefär som wt addidasbyxor eller wt kamphund. WTn stämplar sig själva med wt i pannan så de blir lättare att känna igen på håll.
Unisexoverallens återkomst. Jag kan ju kanske förstå den person som har en onepiece när den sitter hemma och degar. Men när det är någon som har den på sig när den är ute och handlar så börjar man ju undra hur det är ställt uppe i järnkontoret på människan (nu pratar jag vuxna alltså).
"Nya" EU-regler:En trend på stark frammarsch är att köra sin bil dagtid utan lyset på. Vissa går halva vägen och kör utan baklysen, medan några sköningar kör all in och släcker hela kärran för att vara mer stealth på vägen. Med en mörkgrå bil en disig novembermorgon kan man nästan hela smälta in i omgivningen på det här viset. Riktigt cool verkar man tycka.
Först trodde jag att detta fenomen endast gällde importbilar. Men jag ser det på många ganska halvdassiga kärror (typ Opel shoppingbil, Nissan bjölvagnar etc), och varför någon skulle bemöda sig med att importera en sådan övergår mitt förstånd.
"Nya" EU-regler:
"Från och med den 7 februari 2011 ska nytillverkade personbilar och lätta lastbilar vara utrustade med varselljus, alltså belysning som i ljusstyrka ligger mellan halvljus och de svagare positionsljusen, som tänds automatiskt när bilen kör iväg. För bilar med automatisk tillkoppling av halvljuset vid sämre ljusförhållanden (ljussensor) får inte de bakre positionsljusen vara tända vid dagsljus. För bilar utan ljussensor får bakljusen vara tända"
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|