Nikel
Gudomlig sporthojare
Är det svenska motsvarigheten till "the only way is essex"?
Jag vet inte men ja...
Fult är det.
Och nu är jag snäll.
Är det svenska motsvarigheten till "the only way is essex"?
Mja, tror du verkligen det? Blir den det vackra folkets guilty pleasure efter en hård vår av gymmande och sallader för att vara fit for fight inför beach 2015?Baconvodkan kommer bli nästa stora fluga. Beware!
Skrev just i träningtråden men frågar här också, vad är grejen med träningsmodet på gymen? Tights, shorts utanpå och framför allt - den pinsamma bak och framvända kepsen. 9 ggr av 10 ackompanjemerat av ett redigt hipsterskägg och varför inte longsleeve-tatueringen och ett slappt linne (beroende på uppnådd muskelmassa).
Action/scifi-filmer för cheyer "Hunger Gamers", "Jupiter Ascending", mfl... där huvudpersonen representerar cheyers största fantasi om att vara onödigt mycket behövd och att en variation av utstuderat stereotypa idealmän kämpar om hennes gunst, på hennes vilkor... I den senare är Karln dessutom kryddad med nyckfulla varggener som gör honom farlig men det är cheyens blotta awesomness som får honom att hålla sig lugn och foglig leksbrev till hall
Det där "Game Of Thrones" slänger jag in under samma fack då det i princip enbart är något, medelst våld och drakar maskerat såpoperi med intriger. Sånt som cheyer jillar.
Hållivod har väl insett att det är där pengarna finns men i samma ögonblick försvann alla intressanta storys och twister.
Action/scifi-filmer för cheyer "Hunger Gamers", "Jupiter Ascending", mfl... där huvudpersonen representerar cheyers största fantasi om att vara onödigt mycket behövd och att en variation av utstuderat stereotypa idealmän kämpar om hennes gunst, på hennes vilkor... I den senare är Karln dessutom kryddad med nyckfulla varggener som gör honom farlig men det är cheyens blotta awesomness som får honom att hålla sig lugn och foglig leksbrev till hall
Det där "Game Of Thrones" slänger jag in under samma fack då det i princip enbart är något, medelst våld och drakar maskerat såpoperi med intriger. Sånt som cheyer jillar.
Hållivod har väl insett att det är där pengarna finns men i samma ögonblick försvann alla intressanta storys och twister.
Korrekt förutom Game of Thrones som jag inte tycker passar in alls i samma epitet. Det är fantasy, och du kan väl ändå inte hävda att karaktärerna är stereotypa någonstans?
Men om vi tar Resident Evil som exempel; På vilket sätt skulle den ha blivit bättre och coolare om det varit en man i huvudrollen?
Men om vi tar Resident Evil som exempel; På vilket sätt skulle den ha blivit bättre och coolare om det varit en man i huvudrollen?
Inte för att jag sett någon av filmerna, men nog var väl Resident Evil 1 med en kille – Chris? – och det spelet har en solklar plats på listan över 90-talets bästa tv-spel
Finns inte intriger överallt?
Och kryddar man med ett par schyssta lökar här och där så blir tittarna flera.
Bättre med filmer med bara lökar isf.
Man kunde kanske välja, eller om det var i RE2. Sedan blev det väl sci-fi av hela serien? Det var riktigt bra i alla fallSpelet var med en Chris (eller kunde man välja karaktär att spela igenom spelet med? minnet sviker), men i första filmen så är det en Alice i huvudrollen, som spelas av Milla Jovovich.
Skrev just i träningtråden men frågar här också, vad är grejen med träningsmodet på gymen? Tights, shorts utanpå och framför allt - den pinsamma bak och framvända kepsen. 9 ggr av 10 ackompanjemerat av ett redigt hipsterskägg och varför inte longsleeve-tatueringen och ett slappt linne (beroende på uppnådd muskelmassa).
Användandet av begreppet "nyanlända" istället för "invandrare".
Invandrare har väl ingen sagt sedan tidigt 90-tal?Användandet av begreppet "nyanlända" istället för "invandrare".
Trendfråga:
Är t-shirt OK att ha under skjorta plötsligt? Sedan när? Kevin har det i House of cards såg jag, är det orsaken?
Samma andas barn som att EU-Migranter numera verkar vara den politiskt möjliga benämningen på de entreprenörer som numera sitter utanför varje affär. T.o.m i den rätt lilla byn hemmavid.
Eller som med en gång kalhyggena som försvann. Man kunde visserligen fortfarande se dem men de verkar trots det inte finnas. Nåja, visst fanns de fast omdöpta till "föryngringsytor"!
Nu verkar det som även föryngringsytorna blivit onda så kalhuggningen har åter tagits till nåder.
Så det kan bli...
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |