Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Vad kan man göra för att öka HKantalet på en sån?
750RR
750RR
Hagster skrev:
Anthrax_e_gott skrev:Varför ska du trimma en sån mavve? Det är redan en jäkla massa pållar i en sån ju.
Anthrax_e_gott skrev:Vad jag vet så är dom ganska så optimerade från fabriken. Lustgas kanske vore något i små doser.
maverick_750rr skrev:
ÅÅåånej, så kul ska jag inte ha.
Vad e det som gör att Ferrarris V12 går så bra?
Jag tänker låta dra avgasrören precis som Ferrarris så den låter likadant, men efter prisuppgiften på det så blir det ett framtida vinterprojekt
750RR
Anthrax_e_gott skrev:Har för mig att anledníngen till att en Ferrari låter annorlunda är för att dom har andra tändtider. Räcker alltså inte med att bara byta avgassystem.
maverick_750rr skrev:Nej, det är för att avgasrören korsar varandra hela tiden.
Finns inte att bara köpa o byta =P
750RR
Out_Spinner skrev:Vad ska du med en bmw till för det första? *spysmilie*
Men något lär du behöva när glassbilen blir min
McB skrev:Fråga på www.402m.com - finns mycket kunnigt folk där, men framförallt en bättre stämning än på Zatzy.
gå in på bmwpowers forum för 7-serien.finns en guru där som heter "paap reeder" han kan hjälpa dig.själv har jag en "vanlig" 750-e32 som jag har fått mycket mektips till på det forumet.men på b-12 tror jag inte det finns utrymme i transmissionen för fler pållar. mvh//jackemaverick_750rr skrev:Vad kan man göra för att öka HKantalet på en sån?
750RR
Anthrax_e_gott skrev:Alpina B12 6,0 gör ganska exakt 300 knutar. Har ett test här hemma om den. (For your disinterest...)
Nog bäst o låsa tråden innan det blir FÖR mycket bilsnack. Allting är kul i små doser.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |