widahr skrev:2193439Vart kan jag få tag på effektkrök och annat trevligt till denna landsvägs-125:a? Det är en Suzuki från tidigt åttiotal skulle jag tro, som ska stukas om i lite café-racerstuk.
Årets sämsta beskrivning?widahr skrev:2193439Vart kan jag få tag på effektkrök och annat trevligt till denna landsvägs-125:a? Det är en Suzuki från tidigt åttiotal skulle jag tro, som ska stukas om i lite café-racerstuk.
Nope, inte om det är tidigt åttital.lorkan skrev:2194582Rg? .......
widahr skrev:2260835Eftersom nu någon opponerade sig mot min beskrivning av hojen kan jag ju försvara mig med att säga att jag inte tidigare visste ett dugg om varken min hoj eller vad de "döptes" till när dom var nya... Fick tag på pappren till den, så vet nu att det är en GP -81:a...
Vem skrev "grejor"?
Trashcan skrev:2261148Nu när vi vet vad det är för hoj kan jag informera om att vi inte vet vad det är för hoj...
Kör standard-sakerna på henne, du lär inte hitta några färdiga trimartiklar, men bonnatrimning har väl alltid funkat. Kolla om portarna är optimalt utformade(Läs Two Stroke Performance-tuning av Graham Bell) och ehh.. ja... Sånt där..
Edit: Dom där har inte ens expansionskammare, right? Är du händig? Svetsa ihop en! Då lär det hända saker i spisen.
Expansionskammare = krökwidahr skrev:2263259Hummena hummena.... expansionskammare??
Alltså en "grej" på insuget??
(vet vad du menar i så fall, även om jag aldrig sysslat med sånt)
Hmmm, slidmatning på denna....
widahr skrev:2263259Hummena hummena.... expansionskammare??
Alltså en "grej" på insuget??
(vet vad du menar i så fall, även om jag aldrig sysslat med sånt)
Hmmm, slidmatning på denna....
Trashcan skrev:2263528
Slidvadå? Är det den som ersätter reed-ventilen på vissa hojar? Har lite dålig koll på just det...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |