Olika...
Har precis justerat ventiler på Gabbis EF + bytt vent kåp packn......pappers junk, tacka vet jag GSXR (gummi).....
Ronny:
Skit i vad kolvtillverkaren uppger, av erfarenhet vet jag att det aldrig stämmer ! Räkna på kompet statiskt, satsa på 1,2 i sq & 10,5-11 i komp, Sq är MYCKET viktigare att ha än komp.......provmontera sedan med modellera. G9 på insug är inte så lång dur på att du behöver bekymra dig, vrid har du i & med kubiken.....I stort sett samma kombo som Gabbis fjolårsmotor, förutom komp & ins kam. Hennes gav 210 på hjulet.
JJ: Har du provat på strippen ännu ? Du vet att jag snart best. igen, vad sägs om Lectron 46 + Murray Pro Stock rör ?
Blitzen:
Vet om motorer som gjort denna modd, inget att hålla på med igentligen,1100 snurra är enklare....och hållbarare.
Bubbla GTI:
Duplexrören gör mer skillnad på mindre cc typ 750 där man vill ha ut toppeffekt oxo, på en 1100 kan de kvitta.
Blitzen : FÖRGASARE Keihin fcr hellst(6500 beg/11000 nya av mig) annars Mikuni RS, sedan portning av topp(4-8000 kr), tom en 30/26 topp(8-12000) ger bra resultat redan på 1127 cc, sedan 1216-1308 cc.
Puuhhh........mvh H (skall försöka slå mina 5,72/210 på Lördag i Malmö.....)