Trist! Ännu en dödsolycka...

Status
Ej öppen för fler svar.

Skorpan

Guest
Gustav1 skrev:
Skorpan och Mr.Cap, kan ni inte iallafall hålla med om att bakhjulsåka ökar olycksrisken?

Visst kan man få punktering, köra över en hare, men risken är nog rätt liten.
Låt säga att 2 stycken motorcyklister drabbas av detta per säsong på wirebeklädda vägar samtidigt som 50 liv räddas, ska vi ta bort våra wireräcken då?

Eller är jag bara dum i huvvet å bordee sjutas nu?
risken är kanske liten men den FINNS där
vad jag menade var att det ÄR bättre med vanliga räcken med 2 rännor så slipper dom 2 gå åt kanske
bilar har ju bra mycket bättre odds på sin sida än en hojåkare
nope,du är inte dum i huvet-det går o diskutera med dej iaf utan spydiga inlägg,valmers däremot verkar va en riktig ***** i mina ögon iaf

Skorpan

Guest
valmers skrev:
Antagligen, högst sannolikt.
Tänk om extremtoaletterna kunde hålla sig på det forum de hävdar är så jävla mycket bättre än SH.
dra igen brödinkastet nu va :mad: :mad: :mad:

Skorpan

Guest
valmers skrev:
Nej, varför det? Gustav1 och jag påtalar samma sak. Att du endast har invektiv att komma med bekommer inte mig.
svar som "Fast du vet, det är ju Vägverkets fel att man dör om man uuiiilar omkull, det ska vara soft airfence i mitten och längs vägen" får mej o spy :finger

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Skorpan skrev:
svar som "Fast du vet, det är ju Vägverkets fel att man dör om man uuiiilar omkull, det ska vara soft airfence i mitten och längs vägen" får mej o spy :finger
Det var avsiktligt tillspetsat, det förstod nog alla utom du. Det är väldigt många sporthojåkare som alltid tycks vilja skylla sina förarmisstag och idiotkörningar som slutat med krasch på någon annan än sig själv, exempelvis Vägverket. Vad jag tycker om det har du säkert listat ut.

Skorpan

Guest
valmers skrev:
Det var avsiktligt tillspetsat, det förstod nog alla utom du. Det är väldigt många sporthojåkare som alltid tycks vilja skylla sina förarmisstag och idiotkörningar som slutat med krasch på någon annan än sig själv, exempelvis Vägverket. Vad jag tycker om det har du säkert listat ut.
jääääävligt kul o "avsiktligt tillspetsa" när en kille har omkommit :mad:
GE DEJ NU FÖR HELVETE!!!

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Skorpan skrev:
jääääävligt kul o "avsiktligt tillspetsa" när en kille har omkommit :mad:
GE DEJ NU FÖR HELVETE!!!
Det är just för att en motorcyklist omkommit som vi diskuterar. Jag, och många med mig, inser att att man inte kan lasta Vägverkets wireräcken för detta.

Jag tycker att du kan ta och skriva sansat, utan invektiv och annat trams. Växa upp, kanske.

Skorpan

Guest
valmers skrev:
Det är just för att en motorcyklist omkommit som vi diskuterar. Jag, och många med mig, inser att att man inte kan lasta Vägverkets wireräcken för detta.

Jag tycker att du kan ta och skriva sansat, utan invektiv och annat trams. Växa upp, kanske.
diskutera är en sak-kasta massa skit är en annan...
"Jag tycker att du kan ta och skriva sansat, utan invektiv och annat trams. Växa upp, kanske" host host... :7peta

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Kan ni inte träffas och spöa skiten ur varandra istället för att spy ner min favoritsida med en massa bajs?

Jävla snorungar!! skämmes tame fan!

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
ush, man blir lite skakis när man tänker på vad som egentligen kan hända när man är ute å kör... :3freak

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM