Jag har en landsvägsreggad enduro som står i garget och behöver kärlek om du vill ha en billig hoj, och något att öva mek på.
Ut med språket!!
Jag har en landsvägsreggad enduro som står i garget och behöver kärlek om du vill ha en billig hoj, och något att öva mek på.
Lite småjobbigt för oss som bor i storstäder. Blir lite av ett projekt att ta sig till en crossbana.
Fast det är ju inte sant. Det dräller av MX-banor i Sverige. Du har en på Hisingen t.ex.
https://goo.gl/maps/nzdkLndHvgm
Att överleva en hel vinter utan att köra är ju omöjligt, hur gör ni för att inte dö utav tristess?
Snart dags nu men mitt tålamod är slut, kollar youtube heelatiden och jag klarar inte mer.
Fast det är ju inte sant. Det dräller av MX-banor i Sverige. Du har en på Hisingen t.ex.
https://goo.gl/maps/nzdkLndHvgm
Fast bor man på sjunde våning med gemensam tvättstuga i någon hyreskasun med endast gallerförråd i källaren är motocross ingen enkel sport att hålla på med.
Ute och åker hoj. Bulten och nu fikar jag vid Eldtomta som är softare än rosenhill. Sitter ute i solen. Mysigt.
Custom rular.
Ut med språket!!
Man kan hyra garage/lokal annars..
Det var väldans vad negativa somliga är till att ha cross/enduro om man bor i större stad i lägenhet?
-Jag förstår inte problemet, -Landsvägshojjen får man ju plats till, varför inte en landsvägsreggad enduro?
Jag Bor själv i en liten lägenhet, hyr garage 10min bort med trampcykel, tvättar crosskläder, träningskläder och vanliga kläder i vanlig toppmatad tvättmaskin i badrummet (dock ej samtidigt)
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |