Tristessen dödar mig.

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Mina hojar är påställda året runt. Så med Stockholmsvintrar funkar det att ta en tiominutersrepa för att lugna abstinensen.

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Hoj
-
Ute och åker hoj. Bulten och nu fikar jag vid Eldtomta som är softare än rosenhill. Sitter ute i solen. Mysigt.
Custom rular.

En gammal 80-talshoj kostar inget och är underhållsfri i jämförelse med en modern cross.
Det kanske inte är så jävla sporthojsballt men det håller abstinensen borta. :D

9500 spänn levererad till dörren. En av mina favvomoppar genom tiderna. :tummenupp

Bild2 030.jpg

MR Z

Med TL´n är man herre över åskan!
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Suzuki TL1000R-99, Yamaha XT660R-08, Ducati 1198S-09, Yamaha XTX Sidewinder 141"LE
Gör det enda som är roligare än hojåkningen ; ut i pudret och gasa satan med 200 hästars skoter ( Sidewinder)!

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Jag brukar faktiskt poorsurfa när jag har tråkigt:hihi Då går tiden väldigt fort:D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Gör nåt annat på vintern? Åk skidor på längden eller utför,, bräda.. vadsomhelst.
Bara kul att göra lite annat än att hoja! :tummenupp

Pebl

Flyter fram
Gick med
17 Oct 2003
Hoj
-06 BMW R1200S,-99 BMW K1200LT
Det var väldans vad negativa somliga är till att ha cross/enduro om man bor i större stad i lägenhet?
-Jag förstår inte problemet, -Landsvägshojjen får man ju plats till, varför inte en landsvägsreggad enduro?

Jag Bor själv i en liten lägenhet, hyr garage 10min bort med trampcykel, tvättar crosskläder, träningskläder och vanliga kläder i vanlig toppmatad tvättmaskin i badrummet (dock ej samtidigt)

Dragkedjan

Medlem
Gick med
18 May 2007
Hoj
Street triple R -14
Åk runt till olika ÅF och dröm dig bort:tummenupp

Det gjorde jag nu i Jan, och råkade även köpa hoj, så nu har jag fullt upp att leta prylar till den :D

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Det var väldans vad negativa somliga är till att ha cross/enduro om man bor i större stad i lägenhet?
-Jag förstår inte problemet, -Landsvägshojjen får man ju plats till, varför inte en landsvägsreggad enduro?

Jag Bor själv i en liten lägenhet, hyr garage 10min bort med trampcykel, tvättar crosskläder, träningskläder och vanliga kläder i vanlig toppmatad tvättmaskin i badrummet (dock ej samtidigt)

Inte det minsta negativ, bara öppen för att det KAN vara jäkligt besvärligt beroende på situation.
Somliga saknar förståelse för att andra inte lyckas hitta garage, lägenhet med tvättmöjlighet eller ens p-plats bara för att det råkar funka just för dem.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC