Jag har en landsvägsreggad enduro som står i garget och behöver kärlek om du vill ha en billig hoj, och något att öva mek på.
Ut med språket!!
Jag har en landsvägsreggad enduro som står i garget och behöver kärlek om du vill ha en billig hoj, och något att öva mek på.
Lite småjobbigt för oss som bor i storstäder. Blir lite av ett projekt att ta sig till en crossbana.
Fast det är ju inte sant. Det dräller av MX-banor i Sverige. Du har en på Hisingen t.ex.
https://goo.gl/maps/nzdkLndHvgm
Att överleva en hel vinter utan att köra är ju omöjligt, hur gör ni för att inte dö utav tristess?
Snart dags nu men mitt tålamod är slut, kollar youtube heelatiden och jag klarar inte mer.
Fast det är ju inte sant. Det dräller av MX-banor i Sverige. Du har en på Hisingen t.ex.
https://goo.gl/maps/nzdkLndHvgm
Fast bor man på sjunde våning med gemensam tvättstuga i någon hyreskasun med endast gallerförråd i källaren är motocross ingen enkel sport att hålla på med.
Ute och åker hoj. Bulten och nu fikar jag vid Eldtomta som är softare än rosenhill. Sitter ute i solen. Mysigt.
Custom rular.
Ut med språket!!
Man kan hyra garage/lokal annars..
Det var väldans vad negativa somliga är till att ha cross/enduro om man bor i större stad i lägenhet?
-Jag förstår inte problemet, -Landsvägshojjen får man ju plats till, varför inte en landsvägsreggad enduro?
Jag Bor själv i en liten lägenhet, hyr garage 10min bort med trampcykel, tvättar crosskläder, träningskläder och vanliga kläder i vanlig toppmatad tvättmaskin i badrummet (dock ej samtidigt)
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|