Skogsåkarn
Medlem
Till ekerfälgar ska man ha slang i däcken.Någon som gjort om (tejpat/tätat ekrar) till tubeless?
Till ekerfälgar ska man ha slang i däcken.Någon som gjort om (tejpat/tätat ekrar) till tubeless?
Är visst inte många som är aktiva här, inte!
Någon som vet ifall det finns andra forum för Tiger xc800 ägare. Helst på svenska, begriper engelska men ifall jag ska skriva går jag bet. Har ej F.B.
Till ekerfälgar ska man ha slang i däcken.
Är visst inte många som är aktiva här, inte!
Någon som vet ifall det finns andra forum för Tiger xc800 ägare. Helst på svenska, begriper engelska men ifall jag ska skriva går jag bet. Har ej F.B.
Finns två fel med bussningarna, dom är för stora i hålet och när du sträcker kedjan så tvingas dom till max runout och är då alldeles för långt från centrum för att packboxen ska hålla, kastet gör att smutsen kan komma in och då blir nästa problem att aluminiumen är för mjuk och skapar friktion.vid hjuldemont. så byttes packboxarna. Distanserna var så slitna så nya är beställda men jag har inte fått dem än. Har visst skrivits om dålig kvalitet tidigare.
Tänkte mest på att vid körning på dammiga vägar så bör filtret rengöras eller bytas oftare.Åker med original luftrenare, byter en gång per år och vintertid ser jag inte att det är tidsbrist att lätta på tanken och byta
I Vinter måste jag hur som helst lätta på tanken, har fått det klassiska tecknen på haveri i kamkedjesträckaren.
Rasslar vid start när den är varm, tystnar efter ett par sekunder.Vad är det för klassiska tecken man borde ha koll på?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |