Xmotojohan
Ny medlem
tycker inte att det är så farligt med trycket på händerna , men det känns som om man skulle ha en lite flackare sadel inte så hög bak..eller nåt.
när man åker aktivt så är det inget problem, med annars så får man hoppa bak hela tiden
vad kör du med får kåpglas?
när man åker aktivt så är det inget problem, med annars så får man hoppa bak hela tiden
vad kör du med får kåpglas?
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Altså, jag tycker man tvingas in i rätt lutning så att säja. För mej blir det likssom helrätt med alla vinklar (171cm)(knä/rygg/armbåge). Jag och en polare körde ner till Moseldalen och Ringen i sommras och jag tycker faktiskt vinkeln hjälpte mej att inte bli så himla trött i ryggen(nedre delen) vid längre pass, Däremot ökar ju vikten på handlederna markant så att säja(jämför med min förra r6) men vid aktiv körning funkar det bättre med den branta ställningen på 675an tycker jag då man "glider in i Rock'n'roll mode direkt"!
Jag körde med min tjejs boxningslindningar i handskarna och upp över handleden för att styva till handlederna något, funkade fint vid längre inte så aktiva pass![]()
![]()
http://www.toprankeq.com/visaprod.php?prodid=104