saeco12
www.bombrepa.se
... just nu vet jag att din nya 675:a pockar extra mycket på uppmärksamhet i garaget Saeco, så det är ok![]()
Vaddå, tror du den står i garaget? Hell no, den står inne
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
... just nu vet jag att din nya 675:a pockar extra mycket på uppmärksamhet i garaget Saeco, så det är ok![]()
Det är inte OK. Det är ockerpriser. Jag betalar 7,5k för min idag, och det är också ockerpris. Man skulle fan startat ett eget försäkringsbolag med Sporthojs medlemmar, för att börja ändra på saker och ting. De traditionella försäkringsbolagen sätter såna priser för att DE KAN. Det finns ingen konkurrens. Undrar varför inte de engelska bolagen kommer hit. kanske för liten marknad
Vaddå, tror du den står i garaget? Hell no, den står inne![]()
Vaddå, tror du den står i garaget? Hell no, den står inne![]()
HEHE RESPECT !!
Får jag sätta den bilden på min blogg ?![]()
Självklart, kul! Nämn att det är min hoj bara![]()
...Vad kan ni tipsa om för passande däck? Mestadels gatkörning, men lite körning på bandagar kommer det att bli. Vill ha ett kvickstyrt set som gärna aviserar att nåt surt är på G...
Jag och en kompis var iväg och köpte en begagnad Däckmaskin i morse![]()
Trajja rekommenderar Supercorsa Pro eller Michelin (liknande profil). Mina erfarenheter:
1 - SuperCorsa. Kanondäck. Var bara lite försiktig till dess att Du fått upp temperaturen.
2 - Michelin PP 2CT. Jättebra på gata och i regn, släpper ganska plötsligt när dom överhettar. För mycket banåkning skulle nog Power utan 2CT funka bättre.
3 - Dunlop Qualifier (ej RR...). Vettiga däck i torrt men inte i vått. Godmodigt uppträdande när det släpper.
Denna säsong kör jag:
- Ett Qualifier RR bak för att göra slut på framdäcket
- Ett set med SuperCorsa SC2 åker på för en period med mycket banåka.
- Michelins nya Power One ska testas när Supercorsat bak börjar tröttna...
Metzler M3 har jag inte testat själv.
Så Pirelli eller Michelin Power One vore min rekommendation.
Försäkringar - IF:s hemsida eller Folksam (SMC eller SMC sporthojsförsäkring) är väl de alternativ jag sett.
Lycka till!
Klockrent! Stort tack![]()
... Tänkte dock installera lysen i mina krachkåpor och undrar om de är nån gjort detta och isåfall skulle de jag vara tacksam om man kunde få några tips...
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3657109&postcount=1824
PM:a Berggren - han hade en snygg lösning.
Sedan ställer Du in hänget (30-32 fram, 25 -30 bak), minskar returdämpningen bak något (om Du åker på gropiga vägar/banor) samt sänker framgaffeln i styrkronorna 2-3 mm. Då har Du en fin grundsetup för sommaren![]()
Varför sänker man hojen fram? Har hört det från flera ...
En massa text........
...Dags för Wiki om 675.an och du bör skriva den.
Shit Roffe.........får ju hyra in dig till bantesterna med min kompressormatade Ducce.........så mycket kunskap. Nice!
/J
Frågan om Piteå gäller Dig också - men när vädret blivit liiite varmare. Vill klämma på -09:an men Du är också välkommen![]()
Men visst borde väl någon av oss tota ihop något om 675 på svenska?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |