Perra72 skrev:Jaa,visst är den lite porrig Köpte den faktiskt på TriumphCenter i Linköping,dina hemtrakter va??
zipman skrev:bara att gratulera till en as grym hoj.
Funderade på att byta men jag får iallafall ha min 1 säsong till.
Är grymt nöjd med min 650.
Perra72 skrev:Vad anser du om kvaliten på hojen då? Inga problem alls eller?
zipman skrev:Nej än så länge har jag inte haft några problem alls förutom triumphs egna carbon blås som jag införskaffade. Efter 200 mil lossande carbonen och visst ....ljudet blev ännu bättre men jag fick även en massa avgasläckage som gjorde att hojjen gick sämre. Jag fick givietvis pengarna tillbaka men jag fick som svar : Vi har inte bättre än så .. haha ! :kocko
Nej om man ska se på trajja rakt av så har dom verkligen tagit både design o kvalite på lite mer allvar från 2002 då dom fick hjälp av japanerna.
Jag e nöjd med samliga delar ..dock lär dom inte komma ifatt Honda , Suzuki , kawa .......avståndet är för långt.
xyx skrev:Vad som hände 2002 var att deras fabrik brann ner och dom fick en helt ny produktionslinje
Men vem vet, kanske var japanerna med o snickrade upp det där löpande bandet - för det gick i rekordtid.
Neutral skrev:Till 675:an är trimröret ett Arrow så då är det toppkvalitet i alla fall.
Japps skrev:Jag väntar på en offert från Triumph i Lund på en 675 med allt inräknat, Tycker den är så himla överfet...
Tyvärr ett helt normalt pris för ett helsystem i titan.Perra72 skrev:Smakar de så kostar de 18 670:-
Neutral skrev:Tyvärr ett helt normalt pris för ett helsystem i titan.
Neutral skrev:Det skilde mycket på vikten och dessutom på rätt ställe - högt upp och långt ifrån masscentrum. Jag tycker det är grymt mycket snyggare än original, ser mycket rejsigt ut. Dock ser jag det som ett problem på bandagar att man inte lär klara ljudkraven, frågan är om det går att byta till originaldämparen då utan att byta grenrören? Troligen inte.
Tyvärr gör många arrangörer det enkelt för sig och kräver original för att slippa mäta, då blir det inget snack.xyx skrev:Arrow gör inga "baffles" som man kan sätta i utblåset för att tysta ner det lite?
Jag har sån på min Mivv-dämpare på speed triplen, har dock inte behövts på bandagar - än.
Rash skrev:Hmm, undra vad den skulle kosta på en 22-åring som ska övningsköra med den? :kocko
Även för mig var den mässans höjdpunkt. Har vart drömhojen sedan man såg den i Bike för några nummer sedan..
zipman skrev:Triumph har specialförsäkring till denna hoj .
Spelar ingen roll vad din ålder är eller hur länge du haft ditt kort.
jag betalar 6700:/år helför. och den går på 8400:-/år i storstad
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |