Lt Jake
Sassa Brassa.....
Kris955 skrev:Inga probelmos. Triumph Center Lund har två stykken i butiken som man kan provsitta. Provkörning möjlig så snart som snön är väck.
Sittställningen är helt ok. Vet inte varför folk säger att den är för liten. Jag tycker den är helt perfekt. För gata är den ok som den är, men kunde till och med vara aningen mindre för bana. Liten och skön och lätt att kasta runt i svängarna.
Har tyvärr inga pengar till en ny hoj, och kommer därför att köra vidare i ERF med min hemmabyggda 955. Men en av mina polare har köpt en 675 till ERF säsongen 2006. Så då blir vi minst två Triumphs på banorna i år. En ny och en gammal. Jag misstänker at han kommer att köra cirklar runt mig på banan.
Kris
P.S.
Om någon av er ska byta sin D955 till en D675 och har en öhlins på sin gamla 955 så köper jag görna öhlinaren inna du byter in hojen.
Finns människor som ratar tex Lotus och Ferrari för att de är för små, har väl lite med kroppsbyggnad att göra. Tror knappast att Rossi tycker att den är för liten. Och obekväm..? är ju en sporthoj för tusan!
Du som bygger själv lär ju ha koll på vad det finns för fjädrar till framgaffeln att köpa på 955:an, och om det finns några som är värda investeringen?
mvh/J.