Missade visst en växling och hade nya sulor på, så det blev lugna kurvtagningar
[YOUTUBE-ID]ppX0dLdkV-0[/YOUTUBE-ID]
nice va äre för kamera du har?
Missade visst en växling och hade nya sulor på, så det blev lugna kurvtagningar
[YOUTUBE-ID]ppX0dLdkV-0[/YOUTUBE-ID]
Riddick skrev:...Jag lade på Metzlers nya Sportec M5 Interact. ska bli spännande att prova dem ordentligt...
nice va äre för kamera du har?
@HrHptm - har Du fått tag i någon likriktare än? Lyckades Du mäta Dig till felet?
Vår lilla PM-växling tidigare idag slutade med att det blev jag som beställde däck
En omgång Power Pure för landsväg/vått och ett set Sc2 (1 st fram och 2 st bak) blev resultatet, nu tusan ska det jämföras med Power One så jag vet vad som gäller...
ЯK;4688547 skrev:Sedär, tack för svaren. Ska funderade på det där med buntbanden. Vill helst inte att det skaver då jag bara har orginal-kåpor.
Skippar momentnyckel då eller alt. lånar en om jag hittar någon som har.
Beers
Hur mycket kostar ST gasrulle?
Lite över 100 spänn
håller på och pillar lite med cykeln och måste ha bort mätarhuset + framkåpan.. har fått loss allt annat. sitter det någon hemlig skruv som jag har missat, ingen som har någon gammal bild liggandes där fästpunkterna kan ringas in, eller något bra tips? tack på förhand
håller på och pillar lite med cykeln och måste ha bort mätarhuset + framkåpan.. har fått loss allt annat. sitter det någon hemlig skruv som jag har missat, ingen som har någon gammal bild liggandes där fästpunkterna kan ringas in, eller något bra tips? tack på förhand
På plats med både ECU och grenrör
Nu skall bara generatorn landa hos mig.........
Härligt! Jag väntar på mitt grenrör som genomgår samma bypass operation! Men jag tänkte köra utan O2 sensor, ser att du behåller din? Gick det att få tag i en beggad generator?
Förresten har ni sett att acrapovic nu har släppt sitt slipon till världens bästa hoj? Om de bara kunde tillverka ett helsystem...
Läckert!
Ngn som sett några omdömen ang. detta? Är ju grymt sugen på ett slipon(men var det där rentav ett halvsystem?)!
Härligt! Jag väntar på mitt grenrör som genomgår samma bypass operation! Men jag tänkte köra utan O2 sensor, ser att du behåller din? Gick det att få tag i en beggad generator?
HrHptm skrev:Sådär, nu är "Der Hauptmann" ihopsatt igen!
Men ut och prova då:skrika
Du får väl köra så länge batterispänningen räcker...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|