Vart hittar jag ett mörktonat kåpglas till min MC? finns det? Eller kan man lämna in det för toning...
Starkt jobbat!japp så tolkar jag det, är inte helt säker på att det stämmer bara.. har skickat en fråga till den där dan på if och frågar i princip samma fråga. ska bli intressant att få se svaret. Sen skickade jag mavericks inlägg om ifs regler tagna från ifs hemsida till magnus johansson på bike med.. så får se vart detta leder. Men den där dan var ju nån sorts ansvarig med 32 år i branschen.. borde ju ha lite koll.
Starkt jobbat!
Om det Dan Falconer, If, säger verkligen stämmer så bör de ändra ASAP i sina villkor. Sedan skall jag skicka ett stort tack till dem!
Jag som är ansvarig för depåcheferna i Sydskanes Emse och har hand om vår olycksstatistik är övertygad om att If i så fall investerar i totalt sett lägre försäkringskostnader inför framtiden. Plast ock stålbitar är skitbilligt i förhållande till skadorna som uppstår på person och egendom på vägen. Bilsport & MC har redan insett detta, dags för andra att följa i deras fotspår.
Håll oss uppdaterade!
He he he... nästan... Sturup Raceway och Ring KnutstorpHåller helt med dig.. bättre köra av sig på banan.. ju mer bana jag kör ju lugnare blir jag på gatan, inte lika kul att köra fort på gatan, måste ju köra så himla fort för samma kick som jag får på banan.
Vart håller sydskanes Emse till, skurup raceway???
He he he... nästan... Sturup Raceway och Ring Knutstorp
www.sydskanesemse.nu
http://www.sydskanesemse.nu/default.asp?pid=11
http://www.sydskanesemse.nu/default.asp?pid=23
http://www.sydskanesemse.nu/default.asp?pid=24
http://www.sydskanesemse.nu/default.asp?pid=34
Planera är ju aldrig fel men det brukar finnas platser kvar när bokningen öppnar för icke medlemmar.haha.. var ju nästan rätt.. jag har en syster som bor nere i malmö. har lite funderingar på att kanske testa köra på sturup raceway på semestern.
brukar passen bokas tidigt?? så man måste planera
Har ni nån särskild erfarenhet av 15W50 i 675an?
Tänkte testa Q8 SBK-Racing Mc-olja Helsyntetisk 15w50
(Lite mer raceputtar här än i Street-tråden)
...Har bytt tändstift och nu när jag startar den så lyser lampan för motorövervakningssystemet... Har nu tagit ner allt igen och kollat kablar och den lyser fortfarande..
Hojen ifråga är en daytona t595...
ЯK;4704735 skrev:Slängde på tankpaddorna(Techspec). Dom på sidorna gick galant men den ovanpå tanken? Jag får till det men efter ett tag så ger det med sig och bubblar upp igen.
Misstänker att en viss tumme sitter mitt i handen här. Hjälp!
StephanD skrev:Värm något innan montering så biter den kanske bättre.
Försökte själv köp Snakeskin från dem förra året men fick aldrig någon leverans, slutade med att Mastercard betalde tillbaka mina pengar efter reklamation, finns det någon Svensk ÅF?
Appropå tanken, ska klämma på lite grips av något slag, körde stompgrips förut men funderar på något annat nu som omväxling. Snakeskin säger du, är det läge att testa dom?
Någon fler än jag som drar till Sviestad idag för Triumph's provkörningsdag? ...
Någon fler än jag som drar till Sviestad idag för Triumph's provkörningsdag?
Appropå tanken, ska klämma på lite grips av något slag, körde stompgrips förut men funderar på något annat nu som omväxling. Snakeskin säger du, är det läge att testa dom?
StephanD skrev:Fördelen med snakeskin är att dom ska gå att ta av och på, hade Stomps på min grå och dom är ju inte direkt snygga, visst dom är race men är man putsb-g så är man
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|