Värm något innan montering så biter den kanske bättre.
ЯK;4706465 skrev:Satt med kärringens hårfön så länge att grannen kom ut och fällde kommentaren "det där ser ju roligt ut" med ironi. Men den kanske är för vek.
Har iallafall gjort ett nytt försök. Får vi se om det blev bättre.
jag hittar inte tanktredzen på deras hemsida??
Nej, det är inte helt lätt, ska villigt erkännas. Man får kolla in vilken modell man vill ha på Tank Tredz hemsida och sedan snacka med grabbarna på Race Repairs och beställa.
Scrolla ned en bit på denna sida för att läsa mer och hitta länk till Tank Tredz-sidan: http://www.racerepairs.com/index.php?limitstart=5
Jag har köpt några gånger från Usa, då har prylarna trillat ner i ett kuvert hemma i brevlådan efter ca en vecka. Gripsen är ju inte särskilt skrymmandeNågon som vet om de där TechSpecs finns att köpa i Sverige Eller är man tvungen att beställa dem från USA?
nu ja, där var den. lite dum sida de har. tredzen finns inte med på webshopen
vilken modell har du?? lägga upp bild??
Sådär! Då var första kördagen på G-åsen avklarad. Tyvärr hann jag inte ta några bilder....
Vi hade fullt upp med en massa övningar.
@Roffe: Nu j-lar går den som jag vet inte vad............
Skulle vara kul om du eller Roffe gjorde en bänkning, intressant och se vad en dyl operation faktiskt ger, för rektalrensning är ju alltid bra.
Skulle vara kul om du eller Roffe gjorde en bänkning, intressant och se vad en dyl operation faktiskt ger, för rektalrensning är ju alltid bra.
@HrHptm - den drar som gott i hela registret, eller hur? Roligt att det lirar bra även för Dig
På väg hem efter en extremt lärorik dag med SMC på Gelleråsen. Kallt i morse vilket gjorde att vi tog det lite lugnt och övningarna satt bättre. Sen kom solen och med den farten.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|