För dom som har svårt att välja:
http://www.youtube.com/watch?v=_VjReAPzBNE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_VjReAPzBNE&feature=related
Tänkte köpa upp mig på lite olja. Min tanke var Motul 300V 10w40. Vad kör ni på för olja?
Vad jag inte kan reda ut är vilken sorts oljefilter jag ska ha.
Tänkte köpa upp mig på lite olja. Min tanke var Motul 300V 10w40. Vad kör ni på för olja?
Vad jag inte kan reda ut är vilken sorts oljefilter jag ska ha.
är det någon här som kört 190 bak?
Har några dunlop slicks på g då 120 fram och 190 bak.
Vad tror ni?
Jag har också inhandlat ett stycke D675 nyligen.
Beställde ett Arrow Slip-on från England för 4100 med frakt 4450kr. Det stog på bron i idag. Vill bara tipsa om en juste firma som jag hittade på e-bay.
TOTAL TRIUMPH
TAUNTON
Dom svarar direkt på mail-frågor även sent på kvällen.
Vaknade idag och såg 1 DM snö på marken, mådde riktigt dåligt då jag tänkte att jag skulle köra hoj hela helgen...Om det är någon som är sugen på att ut o köra lite runt sthlm någon dag så droppa gärna ett PM, vore kul att köra med andra som har daytona så man får se hur dålig man faktiskt är på att köra hoj
Vaknade idag och såg 1 DM snö på marken, mådde riktigt dåligt då jag tänkte att jag skulle köra hoj hela helgen...Om det är någon som är sugen på att ut o köra lite runt sthlm någon dag så droppa gärna ett PM, vore kul att köra med andra som har daytona så man får se hur dålig man faktiskt är på att köra hoj
Om det är en -09:a och framåt så sitter laddningsregulatorn på insidan av högra kåpan, bakom blinkersen. Har för mig att den är placerad i hjulhuset på modellerna fram till -09.Hejsan alla,
Startade upp hojen för året och som vanligt var det strul med batteriet. Startade upp den med hjälp av ett startbatteri och då lyste motorlampan. Tar jag bort starthjälpen så dör motorn så det verkar som om laddningen inte fungerar som det ska. Motorn låter som vanligt. Har bytt oljan idag med innan startförsöket och motorn har gått varm med starhjälpen på. Vart ska jag börja leta???
edit: hat nu mätt lite och med ett bilbatteri som starthjälp och motorn igång så är det 14.5V. Tar man bort extra batteriet så visar det ca 10.2V med motorn igång. Måste vara något fel på laddregulatorn. Hur nu en sådan kan gå sönder över en vinter.. Någon som vet vart den sitter och vad en ny kan tänkas kosta?
...Startade upp hojen för året och som vanligt var det strul med batteriet. Startade upp den med hjälp av ett startbatteri och då lyste motorlampan. Tar jag bort starthjälpen så dör motorn så det verkar som om laddningen inte fungerar som det ska. Motorn låter som vanligt. Har bytt oljan idag med innan startförsöket och motorn har gått varm med starhjälpen på. Vart ska jag börja leta???
edit: hat nu mätt lite och med ett bilbatteri som starthjälp och motorn igång så är det 14.5V. Tar man bort extra batteriet så visar det ca 10.2V med motorn igång. Måste vara något fel på laddregulatorn. Hur nu en sådan kan gå sönder över en vinter.. Någon som vet vart den sitter och vad en ny kan tänkas kosta?
Hejsan alla,
Startade upp hojen för året och som vanligt var det strul med batteriet. Startade upp den med hjälp av ett startbatteri och då lyste motorlampan. Tar jag bort starthjälpen så dör motorn så det verkar som om laddningen inte fungerar som det ska. Motorn låter som vanligt. Har bytt oljan idag med innan startförsöket och motorn har gått varm med starhjälpen på. Vart ska jag börja leta???
Edit 2: Någon som vet hur man enklast plockar bort triumphs skitlarm från h-vete!?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|