bodhisattva
Liten, ensam och rädd.
Hittade en hos Greven här på Bike Week. I glasfiber.
Tusen tack att ni tittade!
Tusen tack att ni tittade!
En sak till.
Behöver ett nytt kåpstag fram.
Finns det någon som har ett? Original eller aftermarket, innan jag handlar på eBay.
När måste du ha det senast?
Hej,
Ska till Gåsen med Actionpics 8-9 augusti, så innan dess ;-)
Man brukar kunna fästa låset på skjutspinnarna annars. Funkar bra på min och polarens daytona iaf =)
Hur fäster du ett lås med larm på bakre fotpinnarna?
Lär tuta ganska mycket om dig när du kör i så fall.
Ett utan larm kan du säkert låsa fast på lämpligt ställe.
Kör Abus Detecto 8000.
Passar fint på bromsskivan men du kan glömma att få med et under sadeln.
Rygga som gäller om man ska få med saker på en Daytona.
Kan man få ner detta under sadeln?
Mått 13*48 mm
http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLang=us&sid=786388576230530040820129023056180&select=0105b05&artikel=4003318556753m
Borde ju inte vara omöjligt eller?
Det ser åtminstone betydligt smidigare ut, men det är jäkligt lurigt att mäta hur stor utrymmet under sadeln är plus att det är lite trixigt att få ner föremål där under den överliggande metallen i bakre ändan.
Hjälpte en kompis med att uppdatera mappen på sin D675-06 igår och uppdaterade då till ny programvara från Tuneboy - Tuneboy Live. Wow!
TC av Bazzaz-typ, mapswitch mellan tre mappar, Launch control, i kombination med Innovative Motorsports LM-1 även Autotune typ PCV/Motty... Och det fina är att det verkar finnas som val för alla årsmodeller från -06.
Ingen av ovan nämnda funktioner finns vad jag vet i TuneECU än. Så Ni med lite ambitioner på banorna kanske skulle uppdatera Er lite? Jag är i alla fall imponerad, varför finns inte detta på japanska hojar än??
Hjälpte en kompis med att uppdatera mappen på sin D675-06 igår och uppdaterade då till ny programvara från Tuneboy - Tuneboy Live. Wow!
TC av Bazzaz-typ, mapswitch mellan tre mappar, Launch control, i kombination med Innovative Motorsports LM-1 även Autotune typ PCV/Motty... Och det fina är att det verkar finnas som val för alla årsmodeller från -06.
Ingen av ovan nämnda funktioner finns vad jag vet i TuneECU än. Så Ni med lite ambitioner på banorna kanske skulle uppdatera Er lite? Jag är i alla fall imponerad, varför finns inte detta på japanska hojar än??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|