roffe_s
nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Tack själv, Ni får säga till när Ni börjar bli lessTack för alla tips från dig![]()
Värdefullt åtminstone för mig som är ny med den här hojen.
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Tack själv, Ni får säga till när Ni börjar bli lessTack för alla tips från dig![]()
Värdefullt åtminstone för mig som är ny med den här hojen.
Triumph affären i Linköping. Är de bra å ha att göra med? Dyra,Billiga?
Är grymt sugen på att byta in min KTM 640 hos dem mot en sån här pärla. Får väl se vad de säger om de hela...
Jag har alltid blivit väl bemött där. Trevliga och kunniga tycker jag. Jag har vid ett tillfälle behövt hjälp med ett garantiärende(bromsskivor fram) på Daytonan och jag hade nya monterade på bara ett par dagar och då beställde de delar från England.
Under högsäsong förra året var det någon gång lite svårt att få svar via telefon men mail har alltid funkat ypperligt. Vi har haft en del med dem att göra då de from förra året har Suzukiagenturen i Linköping och sambon har en GSX-R som vi servar där med.
... hur det går till med en strypning. Läste nämligen på http://www.mckompaniet.se att det inte spelar någon roll om man monterar strypningen själv eller hos verkstad. För här finns det väl pengar att tjäna???...
Prova PM:a Sebbe_H som skriver här i tråden. Han vet nog mer om (s)kiten och vad dom kostar. Tidigare (förgasartiden) var det i a f brickor i insugen som gällde.
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2890249&postcount=566 titta på detta och kringliggande inlägg. Johans tror jag säljer dessa så dom borde kunna berätta...
Körde du inte helförsäkrat?
För tittar man på din bild i garaget ser smällen ganska omfattande ut.
Inget annat skadat en plast?
Oj då - de bytte ju programvara på 675.net och då slutade länkarna att funka... Sorry, men trottelborrning känns ju ändå som överkurs......Angående länken så hittade jag också den förut. Men den fungerar dock inte så bra längre![]()
Är grymt sugen på att byta in min KTM 640 hos dem mot en sån här pärla. Får väl se vad de säger om de hela...
det börjar arta sej!! :D[/QUOTE]
Snyggt!
Har också kraschpuckar, och överväger nu kraschkåpor över motordelarna från T3, någon som har dem och är nöjd med resultatet?
Snyggt!
Har också kraschpuckar, och överväger nu kraschkåpor över motordelarna från T3, någon som har dem och är nöjd med resultatet?
Finns en liknande variant (GB-racing) på ebay, även i paket med puckar och hajfena: http://cgi.ebay.co.uk/Triumph-Stree...ryZ10486QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/Triumph-Stree...ryZ10486QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemSnyggt!
Säger samma sak. bra och kunnig personal. köpte min lilla pärla där.. Verkar ta sig tid och bry sig om sina kunder till skillnad mot vissa andra ställen . så dom rekomenderas varmt.
Snyggt!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |