köp min street triple R istället. lika mycket chassie, nästan lika mycket motor, mycket mera bus, mycket mindre försäkring
Men ska du sälja den nu när du klotat din R6'a?
köp min street triple R istället. lika mycket chassie, nästan lika mycket motor, mycket mera bus, mycket mindre försäkring
Jag kör en 07'a.
Är 41 år och bor zon1 i Göteborg.
Betalar 13,7k hel/hel för min hoj i försäkring.
21k för halv låter helt sjukt!
från vilken årsmodell finns det slirkoppling på daytona?
Hur är sittpositionen på en daytona 675, väldigt ansträngd för en person med lite stel rygg?
Så jävla grym hoj annars. Ljudet är ju magiskt
Det var en 2014 jag kollade försäkringen på..
Jag tycker med 21k är lite väl mycket.
En ny street triple kostar 6000 hel/hel om jag skulle köpa en sådan.
Bb
HÄj! Slirkoppling, kåpor och fälgar köpes! =) till en -06
Ja, är också jävligt sugen på en och har kollat runt bland försäkringar och triumphs egna är överlägset billigast. I mitt fall skulle den hamna på 8k helförsäkradHallå alla!
Går i tankarna att införskaffa en daytona 675.. Läste lite om försäkringar här i tråden och blev lite fundersam vilket bolag som har bäst premier. Jag kollade triumph's egna försäkring och den var utan tvekan billigast för mig (12.000kr Hel/Hel - 26år Örebro).. Är det någon som har erfarenheter från den försäkringen, eller tips på annat alternativ kanske?
Är det någon här som har ett hum om vad servicen på 4000mil kan kosta? genomgång av hela hojen + renovering av framgaffel gjordes på 3000mil. Men vad kan ventiljustering osv på 4k ligga runt?
Samma hoj i grunden men ändå olika.
Hade Daytona förut, kört kompisens striple en del. Jag hade helt klart valt en striple om du inte tänkt köra den en massa på bana. Tänker du det kan du ju alltid slänga på clipons
Striple är rolig i lägre hastigheter, busigare men också brötigare vid långfärd pga avsaknad av kåpa.
Jag uppskattar dock inte riktigt sporthoj på gata längre men älskade daytonan på bana.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |