Mr Larsson
Va vore livet utan hojåka
Det och Euro 4 kraven som måste till till nästa år. Kan tänka mig att det kostar en hel del som du sa kommer det en ny modell är det nog vettigare att lägga pengarna på den modellen
Herregud... Jag var nära att köpa en daytona 675 för några månader sedan. Strax över 8tkr skulle jag fått ge för den helförsäkrad. Inte så farligt..Då har du fått helt galen info från Johans MC. Det sitter ABS sen flera år tillbaka på Daytona 675.
Enligt Hojcenter så beror det mer eller mindre på försäkringspremierna och att folk nuförtiden vill sitta mer bekvämt. Trender kommer och går.
Var sugen på en själv men 28000:- helf / helår är helt galet. Synd på en sån pärla. RIP
Ni som kör både bana och gata, vad har ni för däck? Jag har kört på pilot power cup och trivts jättebra med dem, men de är svåra att få tag på i 180. Jag vill ha något motsvarande. Lite tips mottages gärna!
Jag körde på Dunlop Sportmax Sportsmart 2 när jag hade Daytonan. Tyckte de funkade väldigt fint både för hårdare körning på bana och klart godkänt på vått underlag.
Under 30 bor i Sthlm och kollade på en 2015.
Aldrig krashad haft kortet i 8år.
Okej, det är rätt många som kör på dem och verkar nöjda. Får se om jag vågar byta märke är så hispig när det kommer till däck.. Michelin power cup är värdelösa i regn, men grymma på torrt och släpper mjukt och förutsägbart. Hur släpper sportsmart?
Inte bara hojsäsongen som startat. Nu har även tjuvpacket vaknat.
Fick tändningslåset sönderbrutet i lördags morse.
Ni som gjorde stöldförsöket. Om ni läser detta så kan jag meddela att v har grymt bra bilder på er.
Polisen får dessa!!!
Pratade precis med verkstaden.
De trodde min hoj var en annan gul/guldig hoj som rullar i Göteborg som också hade haft stöldförsök.
Är det någon ute och letar efter gul/guldiga Daytonas?
Två försök på just den configen i Göteborg på kort tid!
Håll koll på era pärlor.
Finns det egentligen något lagligt hinder att lägga ut en sån film på youtube? Hade ju varit klart bra för oss i grannskapet att känna igen dessa jeppar.
Finns det egentligen något lagligt hinder att lägga ut en sån film på youtube? Hade ju varit klart bra för oss i grannskapet att känna igen dessa jeppar.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |