Visste inte att Triumph hade egna, det får nog bli dem om jag inte hittar begagnade. Tackar!
Och dessutom funktionstestade på min hoj med goda resultat.
Visste inte att Triumph hade egna, det får nog bli dem om jag inte hittar begagnade. Tackar!
Var på Johans MC igår och handlade lite inför vårservicen.
De bekräftade vad vi redan läst. Daytonan försvinner.
[...]
Finns det någon här som kan svara på vad man behöver expansionskärl till och vart man kan placera dem? Har förstått att det är en från kylarn och en från tanken. Hur är det med vevhusventilation? Och vart ska man få plats med allt?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det löste sig med kopplingen jag testade med några begagnade som jag fick tag på och nu funkar det klockrent, peppar peppar. Blir stor skillnad med slirkoppling, det är grymt!
Jag fick en rätt klar bild igår över vad som behövde göras, så jag har satt dit ett kärl för slangarna från tanken.
Ang kylarn så funderar jag på om jag inte kan använda endast expansionskärlet. Borde jag inte kunna ta bort överspillsslangen, plugga igen det hålet och sen göra ett litet hål i gummikorken så att det blir lite luftning?
Dags att byta bromsbelägg igen! Har tidigare bara kört på original men nu lockar det att testa ngt billigare.. Är det någon som har bra tips på vad man ska köpa för märke?
Bromsbelägg är helt klart viktigt ja, det du har helt rätt i Linool! Jag kör den på bana och den här månaden drar det iväg. Jag har lite svårt att få ihop det.. Därför försöker jag dra in på varenda krona jag kan Men det lutar åt original, blir billigare i längden
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |