Riktigt riktigt fet ser den ut, gör inte för mkt på den, finns alltför många sönderbyggda! Jag röstar för röd lampa, se uppladdad redigerad bild!
Hur kommer sliponet sitta, -högt monterat eller lågt?
Jäklar vilken respons jag fick helt plötsligt!!
Såg faktist riktigt bra ut med röd lykta tycker jag! Jag vill ju inte att det ska se ut som jag bara slängt på lyktan utan anpassa den lite till hojen så lacka den samma färg som hojen är nog inte så dumt! Någon som kan testa Photoshoppa Lyktan röd men lyktfästerna svarta eller silver som ramen?
Sliponet vet jag inte, försöker bygga med låg budjet och nytt slipon ligger inte rätt högt i pris, Kolfiber dämparn är ju inte ful och ger ju sjukt gott ljud, men hojen ser lite baktung ut med den. Kanske korta av den?!
Tusen tack än en gång för all respons! Mycke roligare att tanka upp bilder då!!
Jäklar vilken respons jag fick helt plötsligt!!
Såg faktist riktigt bra ut med röd lykta tycker jag! Jag vill ju inte att det ska se ut som jag bara slängt på lyktan utan anpassa den lite till hojen så lacka den samma färg som hojen är nog inte så dumt! Någon som kan testa Photoshoppa Lyktan röd men lyktfästerna svarta eller silver som ramen?
Sliponet vet jag inte, försöker bygga med låg budjet och nytt slipon ligger inte rätt högt i pris, Kolfiber dämparn är ju inte ful och ger ju sjukt gott ljud, men hojen ser lite baktung ut med den. Kanske korta av den?!
Tusen tack än en gång för all respons! Mycke roligare att tanka upp bilder då!!
Satan va fet den ser ut
Ja tycker du ska korta ner avgasröret från kollektorn å korta dämparen lite å klämma dit den så den sitter under hojen.
Baken på hojen blir så mkt cleanare då!
Den funderingen har funnis, men kollektorn går så pass långt bak, och jag vill inte korta av grenröret, antar att det finns en uträkning för dom långa rören? Isf måste ljuddämparn bli typ 2 dm lång annars sticker den nog för långt åt sidan och skrapar i vid nedlägg. Men men, få exprimentera lite! Fler idéer är varmt välkommna!
Har du ingen bild som e lite ljusare... så man ser hur det ser ut, var svårt att se hur fästena satt/gick i den mörka bilden... kan försöka kolla på det i eftermiddag
Kolla i mitt garage (på 1998 Triumph Speed Triple/ Daytona) jag köpte lite begagnade avgaskrökar till en Ducce, å kortade en dämpare som jag satte under sadeln blev kanon tycker. Annars så är orginal trimdämparn snygg som fan tycker jag.
Jävlar va sjuka byggen du håller på med! Mattsvarta Trippeln var ju grym!! Såg rätt avanserat ut att dra under kutsen, men vi få se hur jag gör!
Lite bilder på hållarna i svart och silver. Vet faktiskt inte vilken jag gillar bäst, silver kanske...
Snyggt bygge!
Testa att ha hållarna röda
Redan gjort... kolla tidigare i tråden!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|