Lite bilder på hållarna i svart och silver. Vet faktiskt inte vilken jag gillar bäst, silver kanske...
Röstar för röd lampa och att du lackar ramen svart med en röd linje mellan "rören" de skulle jag göra på min s3a men sålde hojen i stället. btw så har du gjort ett förbannat fint jobb på cyckeln
Tjenare olle! Sitter här o läser medan jag kokar gröt Blir ju galet grymt det där! Fick en tokig idé, om du skulle fixat några avgaspackningar kunde man tagit fram flänsar och byggt ett lite redigare fightersystem till den. Skulle t.ex. gå att använda sig av ett 2½ rör som man klyver, o tillverkar en oval burk under hojen med 3-1 kollektor, o sedan leda upp pipan där man vill ha den! Det med lite bandage skulle nog kunna få den att se h-vetiskt elak ut
Det blir ju lite kortare och inte lika avstämt, men det är ju ingen 2-taktare iaf
Ride on!
Om du vill kan jag fixa lite mer bilder på det, kom på att jag fick lägga elen framför tanken istället bara batt & Ecu:n sitter där bak å tackar det finns ju för många friska...
Vfn, du måste ju montera elektronik till lysdioderna så du kan köra KIT-svep på dom, och då gärna med röda.... =D
Menade du något sånt här... photoshoppar så byggaren "Bergstroem" får lite att tänka på Fast orkade inte lägga ned så mkt energi på röda linjen, vart lite krokig...
.
Tjenare Koftan! Grym idé! Kanske nått att klura på? Du är välkommen norrut och spåna lite idéer med mig om du vill! Du känner inget sug själv att skaffa hoj nu då?
Lät som lagomt mycke jobb! hehe, Kanske skulle passa bra ihop med en 675 bakdel? Får kanske vänta med högt draget system till nästa vinter! måste ju ha nått att dona med då med!
Men tanka gärna upp bilder hur du löste det med elen och rördragningen! Du har ingen byggtråd på den?
Haha!! Ja varför inte? Ja kanske inte!
Gaaah! Sluta ladda upp porrbilder i min bygg tråd!!
Haha skämt å sido! den där bilden var sjukt porrig! Har haft funderingar på exakt det där med svart ram och röd fälgstripe! fan va snyggt det vart!!! Du har grymma skills på Photoshop måste jag säga! Jävligt kul att se hur olika moddningar ser ut innan man sätter igång!
Menade du något sånt här... photoshoppar så byggaren "Bergstroem" får lite att tänka på Fast orkade inte lägga ned så mkt energi på röda linjen, vart lite krokig...
.
VA FAN!!!!!!!!!! Så jävla snyggt de blev då!!! Skiter i kanter å sena linjer... de blev ju nå så jävla fint.. S3an saknar man nu!!!
Jag kan ju tyvärr meddela att jag till denna sessong inte kommer pulverlacka ramen svart, Troligen kommer nog inte något avgassystem dras under kutsen häller. Tanken är att till denna sessong bygga en lagomt billig naken hoj, Skicka in den på ventiljustering och service sedan njuta av den hela sommaren! Men nästa år!! Då kanske det blir större ombygnationer! Och fram tills dess är det självklart fritt fram att spåna era idéer! Alltid kul att fantisera och planera!
Idag skaffade jag dekal tape som jag klistrat på fälgarna allt efter era idéer!
Vad tycker ni? Bra eller anus?
Kanonsnyggt! Bara att lacka lampan nu då
...blir faktiskt jäkligt bra!
Vad är det för svart plast/gummiring som sitter infäst på sidan av skärmen... nån gammal hållare eller?
Helt underbart!!
Förutom infästningen av underkåpan, buntband är inte så sexigt.
ANNARS MVG!
Vet ju att ni är bildkåta så jag tankar väll upp bilder så fort jag petat på hojen!
I går monterade jag på nya bromsslangar som jag själv tillverkat för övrigt!
Idag skaffade jag dekal tape som jag klistrat på fälgarna allt efter era idéer!
Vad tycker ni? Bra eller anus?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |