Vad trist! Hade fått upp ögonen för en speed triple, men idag när jag skulle ringa så var annonsen borta... Finns inte en enda S3 i närheten nu så det är bara att vänta. Tråkigt
sTokholm e ju bara runt hörnet!
http://www.blocket.se/stockholm/TRIUMPH_SPEED_TRIPLE_Priset_kan_diskuteras_21267051.htm?ca=11&w=1
Han verkar ju inte fått den såld direkt, så det går väl att diskutera lite med killen... På honom bara!
Även om jag i annat fall är svag för mattsvart så är jag främst ute efter en gul
Tycker hojjen ser "billligare" ut som svart tyvärr.
Oj, oj, oj, killen, du kommer att bli poppis när du dyker upp i människobyn...
Oj, oj, oj, killen, du kommer att bli poppis när du dyker upp i människobyn...
Vad trist! Hade fått upp ögonen för en speed triple, men idag när jag skulle ringa så var annonsen borta... Finns inte en enda S3 i närheten nu så det är bara att vänta. Tråkigt
Tänkte mest på din vetenskapliga insikt om att de svarta ser billiga ut...Haha att jag gillar en gul hoj eller att jag inte gillar svart?
Jag har haft åtskilliga svarta fordon, och jag börjar tröttna på det. Man ser allt på svart, minsta lilla tvättrepa. Nä nu måste det bli lite färg i tillvaron I värsta fall kanske jag får åka och titta på en svart och kanska bilda mig en annan uppfattning
En tanke, ska man undvika -05or och bara försöka hitta antingen -06 och -07?
Tänker främst på barnsjukdomar. Det var ju trots allt en helt ny look -05.
En tanke, ska man undvika -05or och bara försöka hitta antingen -06 och -07?
Tänker främst på barnsjukdomar. Det var ju trots allt en helt ny look -05.
oops...(!) Om jag inte vetat att de blå är snabbast hade jag solklart köpt en svart!
// Johan
Även jag kör med den snabba, blåa färgen...
Den blanksvarta färgen kanske inte är så tokig ändå (oj så lätt jag faller för grupptryck, det är läskigt).
Var främst den mattsvarta som såg lite cheap ut med sina gulddetaljer...
Rent spontant, vad tror ni om denna? 3 ägare på 4 år, 2000mil...
Länk
Jag är en ganska så impulsiv människa. När jag vill ha något vill jag ha det NU. Tålamod är inte en kvalité jag har. Så nu kommer det bli extremt segt att vänta på att ett bra exemplar ska dyka upp...
Jag letar främst efter en S3 i prisklassen 65-75...
Jag är en ganska så impulsiv människa. När jag vill ha något vill jag ha det NU. Tålamod är inte en kvalité jag har. Så nu kommer det bli extremt segt att vänta på att ett bra exemplar ska dyka upp...
Jag letar främst efter en S3 i prisklassen 65-75...
Du får väl komma och visa upp den bland våra Triplar nån da´! Tror det var den 24:e som det är påbud om åkning på norra sidan av stan! Då kommer en färsk-svart från Dalarna, som borde vara snabb, för den e blå under ytan!
Är det inte ventilkoll/justering vid 2000mil? =Dyrt? Att tänka på om man väljer mellan två hojar som gått mer eller mindre än 2k mil.
Fast i förhållande till andra märken är triumph "billiga" att serva har jag fått för mig.
Jag gav 88' för min (innan finanskrisen) hos Triumph center i linköping hösten -07. Då hade den gått 375 mil. Då var det delar på-plockat för ganska mycket stålars med. Det kändes som ett riktigt bra pris då iallafall.
Bara att ha is i magen och inte köpa första bästa. Det är köparens marknad!
// J
Tack alla. Nu har jag lite att gå på iaf
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO